piątek, 20 kwietnia 2012

Rudy, rudy rydz

Mila: Elianko ,Elianko!!!!
Elianka: Co się stało kochanie?
M: Zobacz co znalazłam! Jakie duży wig! To chyba dla jakiejś wieeeeelkiej lalki!
E: Nie, głuptasku, to ludzka peruka :)
M: Jak to ludzka???

M: To ludzie noszą wigi? Pokaż!
Eeee, masz rootowane :(

 To po co Ci wig?


E: Dla Ciebie kupiłam.
M: Jak to dla mnie? przecież on jest całkiem...

... za duży 



 E: No wiesz... tu się przytnie, tam popruję, przyszyje... będziesz miała nową fryzurkę
M. Może to i dobry pomysł...?  A zrobisz mi jak miała tamta aktorka w tym filmie co ostatnio oglądałyśmy?
E: W którym?
M:  W tym no wiesz, w tym co w zeszłym tygodniu i tam się na końcu (ścisza głos) całowali...




No to się dowiedziałam :D


PS. Strasznie Wam dziękuję za te wszystkie komentarze pod wczorajszym wpisem, jesteście niesamowici!

PS 2. Mila ma nowe portaski i podkoszulek :D



EDIT:
 w trakcie szycia

Strasznie mi przypomina w takim wydaniu Mairu :)
Ale to tak nie będzie, na razie przyszywam włoski, potem będę fryzjerem :)


26 komentarzy:

  1. Łeee! Ale ona cudowna! Zapraszam do mnie na lalkowe Candy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Poprawiłaś mi humor. :D "eee rootowane" :D:D:D:D
    Hahahahha Mila jest niesamowita :D fajnie wygląda w tej koszulince i portaskach i za dużym wigu :D:D:D nieźle opisała ci film haha :D domyśliłaś się chociaż o jaki jej chodziło? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. będą super włosiska! :) Strasznie jej ładnie w tym rudym!

    OdpowiedzUsuń
  4. M: To ludzie noszą wigi? Pokaż!
    Eeee, masz rootowane :(
    To po co Ci wig? - haha, obłędna jest Twoja Mila, a nowa garderoba zajedwabista ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam przed ostatnie zdjęcie :D ubranka jak zwykle śliczne ^^ Powodzenia w 'zmniejszaniu' wiga :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uśmiałam się z historyjki :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze jaki odzew :D Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor świetny :) Ale dlaczego,że się zapytam,taki duży ? Nie lepiej było kupić w jej rozmiarze ? Wygodniej...a tak trzeba będzie kombinować.Piszę tak,bo mi by się nie chciało ciachać i zszywać hehehe ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powodów było kilka
      1) bo kosztował 12 zł a nie 90
      2) bo jak dobrze pójdzie to wyjdą mi dwa albo trzy z jednego
      3) bo jestem nakręcona jak nie wiem co i aż mnie palce świerzbią żeby zrobić fryzurkę po swojemu :)

      Usuń
  9. Rozwaliło mnie to "Eeee, masz rootowane :(" :3 Jestem ciekawa, jak będzie wyglądać peruka po zrobieniu ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. No nieźle!!
    Nie mogę za Tobą nadążyć!!
    Super historyjka!! Ciekawa jestem jak pójdzie z wigami, mają być trzy, więc pewnie trzy różne fryzurki będą.... Już nie mogę się doczekać efektu końcowego :D
    A strój, cóż można napisać?! Jak zwykle ślicznie!!

    OdpowiedzUsuń
  11. dobre z tym "rootowane" hehe fajny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A mnie się podobało to ze ściszeniem głosu, jak zawstydzona mała dziewczynka! :D A tak a propo, ile latek ma Twoja Mila? :)

    Ciekawa jestem, jak sobie poradzisz ze zrobieniem wiga, trzymam kciuki i doczekać się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona nie ma latek, ona jest z plastiku :D
      A tak poważnie to myślę o niej jak mniej więcej o 10-11 latce :) Ale z takim biustem jak ona ma to powinnam się zweryfikować :D

      Usuń
    2. Pullip Asuka jest z Marca 2008 ;) więc ma 4 latka :D:D:D
      A Pullip jako postać podobno ma 17 :) z tego co piszą na jej stronie -> http://www.pullip.net/pullip/profile.php

      Usuń
  13. Strój super!
    No cóż, jak już mówiłam wig ludzki to moze być ciekawa sprawa! :D
    A apropo latek, to są przecież obitsu z biustem S, takim małym. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A poza tym, wiesz że ja kiedyś też dawałam taki tytuł? Zbieg okoliczności wesoły. :D

      Usuń
  14. Ojej... ciekawa jest efektu końcowego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rootowane włosy u ludzi też chciałam kiedyś wpleść w lalkową rozmowę :D. Ciekawy pomysł z pocięciem ludzkiej peruki, mam nadzieję że wyjdzie dobrze bo kolorek bardzo Mili pasuje w dodatku łatwo, szybko mogłaby zmieniać fryzurkę.
    Portencje i podkoszulek na kolorowych ramiączkach komentarza nie wymagają, jak zawsze super.

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny kolor *w zasadzie nie powinnam tak wychwalać, biorąc pod uwagę fakt, że sama mam włosy w tym kolorze XD * ! jestem ciekawa jakie peruki powstaną!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mogę sie doczekać nowego wizerunku Mili!

    OdpowiedzUsuń
  18. O kurcze, jak się zmniejsza wiga? Podziwiam za odwwagę:d Ja bym nie dała rady :P
    Czekam na efekt końcowy, na pewno będzie powalający;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Średnio powalający :D Zapraszam do następnego posta.

      Usuń
  19. Wow! Super się zapowiada :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały pomysł na wig :) Ja też mam treskę i planuję ją przerobić na wiga dla Angi, ale kompletnie nie mam pojęcia jak się za to zabrać, nie licząc już braku czasu :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda jak nie ONA, chyba wolę Ją w słodszym wydaniu...

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania wszystkich! Bardzo by mi było miło, gdyby każdy się pod swoim komentarzem podpisał. Anonimowe komentarze, nawet te przemiłe, nie sprawiają tyle radości, bo nie wiadomo, do kogo się uśmiechać. Bardzo dziękuję!

Obserwatorzy