piątek, 27 kwietnia 2012

Pakujemy się

Elianka: Mila, jak Ci idzie pakowanie?
Mila: Dobrze, dobrze, już prawie jestem gotowa...

 M: Oooo mam but. Teraz muszę poszukać drugiego... gdzieś go widziałam...

 M: Zmieści się... No mówię że się zmieści. Na pewno...!

Jeszcze moja latarka...

I Przyjaciele....
E: O nie nie, kochana, wszyscy nie jadą. Wybierz jednego.
M: Tylko jedneeegooo??? Aleee...
E: Bez ale. Nie ma tyle miejsca w samochodzie. 

M: No dobra, Stefan jedzie. Jestem gotowa do drogi.

O rany, zapomniałam o najważniejszym! Ale ze mnie gapa!

Pojechałabym na majówkę bez aparatu! 

No więc właśnie moi drodzy - jedziemy na majówkę :D Wszystkim Wam życzę wypoczynku i dobrej pogody. Tym, którzy zostają w domu - wiele lalkowej i nie lalkowej weny. A  tym co pracują - pozostaje mi tylko współczuć. Do zobaczenia po powrocie!


PS. Chciałam tylko dodać, że bluzę z kapturem męczyłam wczoraj do nocy, żeby Mila miała na wyjazd, ale wyszła mi tak miernie, że w ogóle nie powinnam jej pokazywać. Jak się człowiek śpieszy to....

33 komentarze:

  1. Udanej majówki!
    Mam nadzieję, że po niej zasypiesz nas zdjęciami Mili ;] Ach, jak ja Milę rozumiem, też zabrałabym wszystkie zwierzaki i z tym miejscem w samochodzie to chyba przesadziłaś - no sama zobacz jakie one są maleńkie ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cichoooo, bo ona jeszcze usłyszy :D Nie ma miejsca i już :D
      ps. bo musi być miejsce na moje walizki lol.

      Usuń
  2. FANTASTYCZNY POST! jakbym widziała siebie :D
    Życzę Wam pięknej pogody, wspaniałych wrażeń i cudnych wspomnień!
    Liczę na lawinę zdjęć - zlitujcie się nad tymi co w pracy będą siedzieć ;)

    Ściskamy zazdrośnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lawina będzie - obiecujemy. Współczuję pracy :( Nam się obojgu z Zakontraktowanym udało wymiksować.

      Usuń
    2. No teraz to już zzieleniałam z zazdrości!
      Zaszalejcie w mojej intencji :D

      Usuń
  3. Fotka z gromadką pluszaków jest niezastąpiona!!! :)

    Udanej majówki Wam życzę dziewczyny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz świetne pomysły na zdjęcia! Przeglądając Twój blog chwilami odnosiłem wrażenie jakbym oglądał żywą osobę :)

    Na marginesie... Ciałka obitsu podobają mi się odkąd je zobaczyłem u swojej przyjaciółki, ale.. dlaczego są takie drogie? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!

      Obitsu jest warte każdej wydanej na nie złotówki. Bez tego ciałka nie udało by się tak urealnić lalki, ona jest właśnie taka dzięki ciałku i ruchomym oczkom :)

      Usuń
  5. bluza wyszła miernie!? jest śliczna! chciałabym osiągać tak "mierne" efekty w szyciu....
    czy jeden z przyjaciół (przeuroczych zresztą) Mili nie jest prosiaczkiem? *_*
    bawcie się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale ja jej tak zdjęcia robiłam, żeby nie było widać jej niedostatków :) Staram sie, żeby zawsze moje ciuszki były idealne ale nie zawsze wychodzi...

      A przyjaciel zaiste jest Prosiaczkiem, takim nie z Disneya, tylko takim prawdziwym ;D Upolowany w SH za jakieś 2 zł :D

      Usuń
  6. Marnie?! Wspaniała jest :D. Ja nigdzie nie jadę, ale moooże do Manuu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięks. My jedziemy zdobywać góry i doliny :D

      Usuń
  7. Cudna historyjka! Udanego wyjazdu i masy zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj. Bluzę zapomniałam pochwalić^^ też bym chciała choćby tak "marnie" szyć umieć :D

      Usuń
    2. Dzięki dzięki :) Jak się odważę Milkę wyciągnąć na szlaku, to będzie sukces :D Inaczej dostaniecie masę zdjęć z ręką , nogą lub rudym kudłem gdzieś migającym z boku kadru :D

      Usuń
  8. Fotki z majówki proszę po powrocie, a teraz życzę udanego wypoczynku i zdobywania samych szczytów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję, że będą :) I zdjęcia i szczyty :) I może nawet szczyty na zdjęciach :D

      Usuń
  9. Fajne akcesoria podróżne ma Mila ;-).
    Udanego wypoczynku życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bezpiecznej podróży i miłego wypoczynku.
    Mila ma świetną torbę z portmonetki i niezłą menażerię zwierzaków.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłego wyjazdu! :) Mila jak to kobieta - bez ulubionych drobiazgów się nie rusza! A skoro wzięła aparat liczę na pełno zdjęć po powrocie! ;)

    Ps. A bluza wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa wiec jestem bardzo dokad sie wybiaracie.licze na relacje!

    U nas nie ma majowek:/ Dlugich weekendow jak te znane z polski tez nie:/ Wczoraj sluchajac pold nia ukochanego radia Eska dopiero wieczorem zajarzylam o jakim weekendzie oni tam mowia,hehehe.Czlowiek szybko zapomina,niestety.Bluza jest super,czepiasz sie:] Ja uwielbiam paseczki choc staram sie to ograniczac:]
    Zycze udanej wycieczki:]

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello from Spain: some very nice photos. I like the boots. I also like the picture with the camera picture. You always do some very creative entries. Congratulations.Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  14. Udanej majówki! Niech pogoda dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. udanej majówki :) mam nadzieje, że zrobisz kilka zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  16. udanej Majówki!!! Mila jest taka słodka,że aż oh i ah!

    OdpowiedzUsuń
  17. Miłego wyjazdu i czekam na relację z niego.

    OdpowiedzUsuń
  18. Miłego wyjazdu!! Zazdroszczę, ja pewnie majówkę spędzę w miejscu...

    OdpowiedzUsuń
  19. udanego wyjazdu dziewczyny! ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Udanej majówki!! Już czekam na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania wszystkich! Bardzo by mi było miło, gdyby każdy się pod swoim komentarzem podpisał. Anonimowe komentarze, nawet te przemiłe, nie sprawiają tyle radości, bo nie wiadomo, do kogo się uśmiechać. Bardzo dziękuję!

Obserwatorzy