czwartek, 12 kwietnia 2012

Mila ma nową sukienkę

Z okazji uszycia pierwszej sukieneczki zrobiłyśmy sesję zdjęciową na stole. Stefan też chętnie pozował :) Sporo zdjęć, bo jak zwykle nie mogłam się zdecydować, ale ładne zdjęcia zrobiłam to co się dziwić ( jestem
 skromna jak Paris Hilton).Zapraszam!














Ciasteczko dla Was, za to że tu jesteście, zaglądacie i komentujecie!


Widzę Was!


Ps. Kupiłam w Owadzie skarpetki dziecięce w oszałamiającej cenie 3,49 za trzy pary :D Ruszyła produkcja sweterków i skarpetek dla Mili :D

17 komentarzy:

  1. Sukienka jest prześliczna! Wspaniały materiał - w sam raz na wiosnę :) A w komplecie z tymi rudymi włosami Mila prezentuje się olśniewająco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka ona słodka rudaska!a sukieneczka bardzo bardzo milusia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna jest, taka slodziutka i urocza, w tych ciuszkach prezentuje sie tak dziewczeco ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja strasznie lubię takie dziecinne troszkę stylizacje Pullipów. Mila nigdy nie dorośnie :D

      Usuń
  4. Mila jest cudowna a ty masz talent do szycia :)
    A materiał jest faktycznie cudny ah ah :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję!
      A materiał to jakieś stare śpiochy z lumpexu za 1 zł :D

      Usuń
  5. ech śliczności!!!!! zazdroszczę talentu do szycia!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczniutka!! I panienka i sukienusia!!
    Już nie mogę się doczekać bluz!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. twoja lala jest taka śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ŚLICZNOŚCI!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka pierwsza klasa !!! super wyglądają te kieszonki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajowska :D. Pullipy wyglądają super w takich stylizacjach- jest taka "forever young" :P

    OdpowiedzUsuń
  11. To czekamy na urobek!!
    Foty slodziaszcze,trzecia i dziewiata jak dla mnie naj,naj!!! czasem trzeba przyznac otwarcie przed smaym soba to,co oczywiste:P

    Szycie lalczane wciaaaaaga!!!Wiec uwazaj:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ano zdjęcia ładne. :D Jak i sukienka, ja nie mam materiałów już, a i tak z takich dziadoskich szyję...ech. powodzenia w dalszym szyciu. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękniutka :D Ominęło mnie trochę widać :]
    Sukieneczka śliczniutka :D

    OdpowiedzUsuń
  14. momentalnie i nieodwołalnie zauroczyłam się Milą
    a że mam słabość do rudasek - już wiem, na co,
    a raczej na kogo mam zbierać grosz do grosza...
    Emmo, czekaj tam gdzieś na mię...
    piszę od córki - ale zapraszam też do się:

    www.szydeleczkowo3.blogspot.com

    oraz grazynkaa77@hotmail.com

    papatki! pozdrawiam przeserdecznie! grażINKA

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania wszystkich! Bardzo by mi było miło, gdyby każdy się pod swoim komentarzem podpisał. Anonimowe komentarze, nawet te przemiłe, nie sprawiają tyle radości, bo nie wiadomo, do kogo się uśmiechać. Bardzo dziękuję!

Obserwatorzy