poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Pogromczyni lwów

Post miał być o pierwszej bluzie, którą uszyłam dla Mili. Podczas sesji jednak na stół przyszli pomocnicy i zdominowali sesję :D Przy okazji - powrót do jedynego słusznego wyglądu :)









"Kaźmirz, Wicia wierzchem jedzie! Nie możet być? Na KOCIE?"



Trzymajcie kciuki za Milkę, ma dziś operację :D Mój  oswojony inżynier zabrał jej głowę ze sobą do pracy... Za pomocą swoich Super Specjalistycznych Narzędzi poprawi jej mechanizm oczu, żeby się oczko już nie zacinało, może uda się zmodyfikować oczka do patrzenia w górę i założyć przegub kulkowy do mocowania obitsu, żeby artykulacja głowy była lepsza. Przy okazji ja jej wstawię nowe rzęsy :D
Tak więc - operacja jest bardzo poważna i potrzebujemy Waszego wsparcia :)

36 komentarzy:

  1. Hahahh padłam z cytaty z Samych Swoich :D
    Fajna ta bluza :) a pogromczyni jak zwykle słodka :)
    o 8:34 paczkę wydano d(o)ręczycielowi a jeszcze go nie ma... grrr... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki!!!! Milu trzymaj się!!!

      Usuń
    2. Czekam razem z Tobą :D

      Usuń
    3. Obiecuję. Może nie wypakowaną z pudła jeszcze ale pokażę :D

      Usuń
    4. Imago...ja się denerwuję razem z Tobą. Daj znać!!!

      Usuń
    5. Dziewczyny daję wam znać :D na blogu już jest post :D

      Usuń
  2. Super bluza. Mila i kicia boscy.
    Trzymam kciuki za operację. Ja też czekam na moją druga połówkę, która będzie musiała poprawić po mnie sposób umocowania głowy na obitsu. Moja Bella, w środku głowy ma wstawiony bezpiecznik, taki najprawdziwszy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja i Florka trzymamy kciukasy

    OdpowiedzUsuń
  4. Fotki rewelacyjne :D
    Trzymam kciuki za powodzenie wszelkich planowanych operacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza zawodowa ;)
    Trzymam kciuki za powodzenie operacji, daj tylko znać, kiedy będzie już można puścić, coby mi palce nie zdrętwiały ;d
    Ostatnie foto to mój faworyt ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Co WY Jej chcecie zrobić????????????

    OdpowiedzUsuń
  7. Heh no to faktycznie operacja poważna - trzymam kciuki żeby poszło gładko i jak trzeba bez przeszkód! Wierzchem jedzie na kocie lol dobre to dobre... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. myślami jestem z wami!!!

    Śliczna bluza i niezłe spodenki :) a kociambry są CUUUDOWNE!!!i jakie wyrozumiałe dla "dzieci" :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, sama nie wiem, skąd ta cierpliwość się u nich wzięła.

      Usuń
  9. Jaki fajny inwentarz żywy :) Mój jest żółty, ma więcej zębów i teoretycznie jest to inny gatunek... ale zachowuje się bardzo podobnie...

    A Mila fajnie wygląda tak luźno i sportowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluza pierwsza klasa !!! Wig też :)))) A operacja to widzę poważna .... idziesz na całość hehehe ;D Fajnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOo takie słowa z ust mistrzyni bluz to zaszczyt (wiem, powtarzam się :D).

      Usuń
  11. Trzymam kciuki aby głowa wróciła cała hehe oczywiście naprawiona:) Bluza bardzo mi się podoba i spodenki ma fajowe:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie cuda!!
    Bluza wyszła cudownie!!
    "na kocie??!!"- to mnie rozwaliło do końca...
    Powodzenia przy operacji!! Całą gromadą trzymamy kciuki!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czymam, czymam kciuki za powodzenie modyfikacji, napraw i zmian.
    Bluza świetna i ta truskaweczka, nie wiem czy to guzik, mała przypinka czy cholerawieco ale jest małe, cudne i bardzo do ciuszka pasujące.
    I głaski dla kociaczków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To guzik :) Dziękuje w imieniu kociszczy.

      Usuń
    2. A można wiedzieć gdzie takie śliczne guziczki dorwałaś?

      Usuń
    3. Dostałam :) Dostaję od znajomych takie przydasie w charakterze prezentów - a to wstążki, a to włóczkę czy papier no i guziki.. mam ich 2 kg posegregowane kolorami :D

      Usuń
    4. Czyli da się je gdzieś kupić :D. Myślałam że może był doszyty do jakiegoś ubrania, wtedy byłaby kich a tak to sobie poszukam. Dziękuję za odpowiedź :).

      Usuń
  14. Śliczna bluza:3Też mam takich pomocników^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyszła ci bluza :) Ostatnie zdjęcie wymiata !

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna bluza :D Trzymam kciuki za to żeby operacja powiodła się :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluza wyszła pięknie : D. Trzymam kciuki za operację :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Super Ci ta bluza wyszła! Ja najprostsze sukienki źle szyję, przy Was to nieraz aż wstyd pokazać wyroby! :D
    Oby się udalo! Trzymam kciuki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzymam kciuki za operację!
    Modyfikacja mechanizmu ocznego to świetna sprawa, jednak trochę skomplikowana:D

    Bluze ma mega!!! Bardzo podobają mi się taki motywy:D Spodnie też ma świetne, aż zazdrość ściska, że ja nie potrafię tak szyć:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna bluza. W tym wigu Mila wygląda najlepiej. Trzymam kciuki aby się operacja udała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super bluza! I to z kieszonką!!!!
    Trzymam kciuki za operację :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cytat z mojej ulubionej trylogii! :D Teksty z tych trzech filmów na stałe weszły do mojego i mojej rodziny języka (przykładowo "Taki był ładny, amerykański..." :D).

    Mila wygląda jak żywa, na każdym zdjęciu sprawia wrażenie, jakby naprawdę uczestniczyła w tym, co się wokół niej dzieje :)
    A bluza świetna, w sam raz dla Milki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Powiem tylko,ze ostatnia czesc wspomnianego klasyka czyli czesc w ktorej panowie leca do Ameryki ogladam ZA KAZDYM razem kiedy szyje albo cos dlubie.Nie wiem,nie da sie chyba nawet policzyc ile razy juz to ogladalam,ale na razie wcale mi sie nie znudzil:D
    Plusz mowi,ze mam zdrowo narabane,ale od kiedy to ja sie przejmuje tym co kto o mnie...:]

    Twoje sesje wymiataja!Szycie idzie piorunem,bluza bardzo kolorowa no i fachura jestes bo ma nawet kieszonke!!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania wszystkich! Bardzo by mi było miło, gdyby każdy się pod swoim komentarzem podpisał. Anonimowe komentarze, nawet te przemiłe, nie sprawiają tyle radości, bo nie wiadomo, do kogo się uśmiechać. Bardzo dziękuję!

Obserwatorzy