środa, 23 maja 2012

Wycieczka rowerowa

W miniony weekend zrobiłyśmy naprawdę DUŻO zdjęć, będę je Wam po kolei pokazywać. Na początek - zdjęcia z wycieczki rowerowej, którą Mila zrobiła sobie w niedzielę. 

Jeździła po lesie.


I po polanie.

Kiedy znalazła odpowiednie miejsce zsiadła z roweru... 

Otworzyła bagażnik i..

Zabrała się do konsumpcji prowiantu :D Co to za wycieczka rowerowa bez prowiantu ja się pytam :D

Kiedy mój Tata zobaczył, że zapakowałam jej tylko kanapkę i picie, od  razu dał jej wafelka. No bo przecież cała wycieczka odbywała się po ogrodzie Rodziców :D Oczywiście Tata nie przewidział, że Mila wtrząchnie całego i rozboli ją brzuch ;P


 No! Można jechać dalej!

42 komentarze:

  1. No, ale Mila miała okazję spalić kalorie po prowiancie. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zdjęcia na rowerze robią wrażenie :D Chyba kupię moim ten rowerek jeśli jeszcze są :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ona super wygląda na tym rowerze ;D Twój Tata miał dobre intencje, tylko rozmiar wafelka raczej nie ten ;] Piszesz, że sesja odbywała się w ogródku, a wygląda jakby Mila po Siedmiomilowym Lesie jeździła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No... rodzice mają całkiem niemały ten swój ogródek. Ale dla Mili nawet balkon ma potencjał na duży ogród :D

      Usuń
  4. Super zdjęcia !!!!! Ekstra :))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Fajny ten rower, chyba nawet widziałam taki sam w naszym sklepie na rynku:D

    Chciałam zwrócić uwagę na... piękną bluzę! Paczę, paczę i wypaczyłam... kaczuszkę z aparatem?:D Świetna jest, bardzo urocza, a Mila prezentuje się w niej nieziemsko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, a ja swój kupowałam na ebay ( na szczęście niedrogo.

      Za komplementy co do bluzy - dziękuję! Pokazywałam ją parę postów wcześniej, jest tam kaczka-naprasowywanka, dobre masz oko :)

      Usuń
  6. Matko! Ale cudownie! Ten rower i w ogóle ; D
    Ślicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mila jest taka słodka! Jak ty ją utrzymujesz na tym rowerku, te wielkogłowy przecież nie zawsze same ustoją? Ślicznie Milę ubierasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rower ma kółka pomocnicze, sam stabilnie stoi. Mila na nim siedzi stabilniej niż stoi samodzielnie :)

      Usuń
    2. A- za komplement ubrankowy dziękuję, sama jej szyję :)!

      Usuń
  8. Ale malowniczo! Pierwsze dwie fotki - mistrzostwo! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Tajemniczy Ogród musi być przepiękny "na żywo" Mila miała bardzo fajną wycieczkę :) i twój tato jak o nią zadbał :D Mila ma pozdrowienia od siostry, która dziś wraz z kumpelami ma jubileusz mały :D ona jest u mnie tydzień, Fae dwa tygodnie a Esme miesiąc :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No... bluza jest mistrzowska ale komplementowałam ją już chyba :D

      Usuń
  10. Cudnie, i jak tu nie prawić komplementów :) mała podróżniczka. Zaraz zabieram się za zmienianie obitsu, obcinałaś końcówki ?ja się zastanawiam ile to trzeba obciąć.... i czy montować z gumką. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. P.S.Gdzie kupujesz małe prasowanki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dołączam do pytania ;)

      Usuń
    2. Nie kupuję, drukuję na papierze transferowym.

      Usuń
  12. Super zdjęcia. Rower mi się tak bardzo podoba!
    Jest cudowny!
    ZAPRASZAM:
    http://swiat-pulipe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. BOOOOŻE ! kocham twoje zdjęcia *______*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy Elianka, nie musi być "o boże" :D Dzięki :*

      Usuń
  14. Świetne zdjęcia, Mila jak zawsze uroczo wygląda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoja Mila naprawdę żyję, ale już się chyba powtarzam.
    Ta rowerkowa sesja to mistrzostwo ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups...Wdarło mi się ę do żyje... przepraszam!!!
      Ja wtedy tamtego nie kupiłam, bo przegapiłam aukcję. Ale ta osoba chyba wystawia ciągle te rowerki, więc mam nadzieje, że w końcu mi się uda.

      Usuń
    2. Naprawdę warto. Rower jest niesamowicie fotogeniczny jak widać. Polecam serdecznie mimo iż na żywo nie prezentuje się tak dobrze ;)

      Usuń
  16. ELIANKO - "wymiękłam"!
    Fantastyczne fotosy :D
    Dziękuję, szczególnie dzisiaj ;)
    Zbychowi również szalenie się podobają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że choć tak mogłam poprawić Ci humor!

      Usuń
  17. Hej!
    Chciałam zapytać czy sprzedajesz może laptopy dla lalek?
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdzie jej się zmieścił ten "Grzesiek"???No ale zjeść go musiała , bo ciężko na rowerze jechać z Grzeskiem na plecach:)

    OdpowiedzUsuń
  19. No to Mila miała co robić :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wycieczka;D
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Oł maj gad! jakie cudne zdjęcia! *.*
    Od teraz jestem Waszą najwierniejszą fanką! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Drugie, trzecie i ostatnie zdjęcia - rewelacja! Bardzo realistycznie wyszły. Aż mi się zachciało przejażdżki rowerowej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czuję się rozpieszczona :) dziękujemy!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejjjj.....ale świetne zdjęcia. Mila wygląda na kogoś kto całe życie spędził na rowerze. Cudne ubranko :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Biedne maleństwo jeszcze musiało się bronić przed wielkimi, wstrętnymi mrówkami......

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie potrafię dostrzec uroku tych lalek, ale sesja jest przepiękna.
    Drugie zdjęcie jest mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, mam to samo z lalkami Liv i Blythe :)

      Dziękuje za docenienie fotografii, dopiero się uczę, mam w dodatku manualny obiektyw i często rezultat jest krańcowo różny od zamierzonego ;) Ale czasem wychodzi :)

      Usuń
  27. Panienka na rowerku prezentuje się fenomenalnie, szyjesz świetne ubranka dla swojej podopiecznej i naprawde ona wygląda jak żywa!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania wszystkich! Bardzo by mi było miło, gdyby każdy się pod swoim komentarzem podpisał. Anonimowe komentarze, nawet te przemiłe, nie sprawiają tyle radości, bo nie wiadomo, do kogo się uśmiechać. Bardzo dziękuję!

Obserwatorzy