wtorek, 22 maja 2012

Trudna rozmowa

Mila: Uff, jak gorąco, zaraz się rozpuszczę...

Poczta przyszła, ciekawe co to? Może lód, albo kompresy chłodzące..?

O ja cie! Harry Potter od Moki! I gazetka. Ale czad. Skąd Moka wiedziała, że uwielbiam Pottera?


I rajtki. Umrę z gorąca, ale muszę przymierzyć. 

Świetne są. I ręcznie szyte! Patrz Elianko, jaki mają świetny kolor!

Oo jest też paczka od Mimiwoo. Czyżby kolejne buty....?

M:Hm... Obitsu. Po co mi nowe obitsu? Moje jest dobre przecież.. I to jest jakieś małe...?
Elianka: Bo ono nie jest dla Ciebie skarbie...
M: A dla kogo?
E: Wiesz, niedługo ktoś tu z nami zamieszka...
M: Kto taki?
E: Druga lalka.

M:... To znaczy..... to znaczy, że mnie już nie kochasz?
E: No skąd głuptasie skąd taki pomysł!

M: Ale ja nie chcę drugiej lali! <płacze> . Będziesz się tylko nią zajmować, a o mnie zapomnisz!
E: Ale kochanie, ona przyjedzie do Ciebie! Zobacz, Esme mieszka z Fae i Sorą, Bella, Marika i Estelka też mieszkają razem, wszystkie lalki mają koleżanki, chciałam żebyś też miała!

M: Tak? <wyciera nos> To nie zapomnisz o mnie? Nie przestaniesz mnie kochać?
E: Nigdy w życiu głuptasie!

M: To powiedz mi kto to będzie!



W tym miejscu chciałabym wyznać miłość swojemu listonoszowi, który dostarczył mi obitsu, mimo iż było zaadresowane tylko adresem ulicy, bez numeru domu. A mieszkam w 300 tysięcznym mieście! Kochany pan doręczyciel pamiętał mnie i dostarczył list tylko po nazwisku. Normalnie jak przyjdzie do mnie następnym razem to czeka na niego WIELKA czekolada!

46 komentarzy:

  1. ona ŻYJE ! uwielbiam Twoje zdjęcia i te dialogi..ta laleczka jest jak prawdziwa, i ma pięknie dobrane ciuszki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać takie komentarze! Cały czas mam wątpliwości, czy na zdjęciach jest dostatecznie "żywa", taka jaka jest dla mnie w domu :)

      Usuń
    2. Dołączam się do komentarza Dark-Beauty, dokładnie takie same odczucia mam :)

      Usuń
  2. Cudowne zdjęcia ! Nie mogę się doczekać aż nowa lala do Ciebie przyjedzie ^-^

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham zdjęcie trzecie od końca, jest śliczne. :) I to na którym nakłada legginsy! Strasznie realistyczne. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uff gorąco u mnie też :D
    swietne te prezenty :3
    obitsu też niczego sobie xD hahha :D

    OdpowiedzUsuń
  5. taki listonosz to skarb!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie twoja Mile jest pelna zycia. Niesamowicie ja wyczulas :-)
    Oj... Ile bym dala za takiego listonosza, ja czasami jestem w domu, a w skrzynce dostaje awizo :-)
    Obitsu kupilas 21 cm czy 23 cm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 23 cm. Jakoś tak na zdjęciu wydaje się najbardziej dopasowane do oryginalnego ciałka. I tak jest bardzo drobne w porównaniu z Milkowym.

      Usuń
    2. Ja tez mam 23 cm, po uzytkowaniu juz przez twojego ktosia, daj znac, czy aby nie jest luzne. Moje jest luzne w kolanach. Musze uszcelnic klejem do tkanin, tak mi poradzono na forum :-)

      Usuń
    3. dam znać. tez czytałam to o kleju, zastanawiam się nad uszczelnieniem Mili biodra, bo jej lata :)

      Usuń
    4. Ha, obistu nam równocześnie doszły :D.
      Ja swoje na "dzień dobry" uszczelniłam płatkiem kosmetycznym, nie mam w pobliżu empiku a w empiku pianki kreatywnej która jest do tego celu całkiem popularna. Byłam tam ledwie wczoraj zanim jeszcze dowiedziałam się o paczce.
      O kleju do tkanin jako uszczelniaczu nie słyszałam, może kiedyś wypróbuje, kolana same się nam zginają.

      Usuń
    5. Pianka jest do kibici a klej do kolanek, co się pianka nie zmieści. Ja mam pianki pod dostatkiem, panna Mila bardzo sobie chwali. Jakby to ująć - ubogaca jej wnętrze :D

      Usuń
  7. Jeeeej! Będzie Dal! Czekam ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z pierwszym komentarzem,Mila jest jak żywa, zazdroszczę,że już obitsu doszło, ja nadal czekam:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm, zamawiałyśmy niemal równocześnie, moje doszło wczoraj, ale tylko dzięki kochanemu listonoszowi!

      Usuń
    2. Mam nadzieje,że może jutro będzie ehh :(((( ja zamawiałam 13 a Ty?

      Usuń
    3. 10.05, ze sklepu, nie z e-baya. A jaki ma status przesyłka Twoja?

      Usuń
    4. Ja też, z oficjalnej stronki, i na następny dzień było rzekomo wysłane, a status shipped :) już się nie mogę doczekać, mam pomysły na następne ciuszki a nie ma obitsu!!!!! wwrrrr.... a Twoja kolejna lala kiedy będzie?

      Usuń
  9. Nie umiem się doczekać, aby zobaczyć tą ślicznotę!

    OdpowiedzUsuń
  10. ona jest taka słodka :D heheh .. nie moge się doczekać aby ją zobaczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ z niej słodki rudzielec.. Czekam na wpis jak dziewczyny się poznają :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie prędko, Młoda jest w USA jeszcze :(

      Usuń
  12. Zgadzam się z Dark-Beauty naprawde świetnie ci wychodzi "ożywianie" :D Oj już się nie mogę doczekać twojej nowej lokatorki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Do Mili: Milu Ciebie nie sposób nie kochać!!!

    Do Elianki: Z niecierpliwością czekam na kolejne Twoje posty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już się doczekać nie mogę nowej mieszkanki. Taki listonosz to rzeczywiście skarb i czekolada jest w pełni zasłużona. Mnie butki od mimi bez numeru domu wróciły do sklepu. Jednak prowadzi go naprawdę świetna osoba, wysłali je jeszcze raz na własny koszt mimo że to ja nie podałam pełnego adresu przy zamawianiu.
    Trzymam kciuki za Ktosie, oby przybyła jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miejmy nadzieje,ze lubi czekolade:}}}}
    Wyznanie milosci listonoszowi na lamach bloga uwazam za cudowny pomysl,idealny na wywolanie usmiechu na mym szanownym (oby:P) obliczu:] Ja mojego nie kocham nic a nic,bo przestal zupelnie przychodzic i musze Pluszatego na poczte ganiac:/

    Ciekawa jestem kogo kupilas:]] Bo chyba nic nie przegapilam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, to tajemnica oczywiście :D
      Wedle wszelkich rachunków Ktoś powinien zawitać do nas za tydzień. Ale różnie to bywa z lalkami, czasem gdzieś się szwendają po drodze, albo wakacje sobie robią...

      Usuń
    2. Uczą się polskiego :D:D:D

      Usuń
  16. Milu nie martw się Esme, Fae i Sora są super szczęśliwe, że mają towarzystwo :)) ty przynajmniej nie będziesz samotna kiedy Elianka będzie w pracy :)
    Zakładanie legginsów świetne :D zgadzam się z poprzednikami - genialnie ją pozujesz :) chciałabym tak umieć :) choć bez Obitsu mam mniejsze szanse :D dlatego zbieram pieniądze choćby na Obitsu dla Sory :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za Ktosia, za operację Nane i tak jak Alexis nie kocham mojego listonosza, bo bywa że jestem w domu a i tak zastaję awizo i muszę ganiać na pocztę...

      Usuń
    2. Obitsu to świetna rzecz. Dziś pół godziny bawiłam się jak dziecko obitsu Ktosia :D Tak sobie wyginałam :D

      Usuń
  17. Wszystko co najlepsze zostało już powiedziane a mi zostaje tylko się pod tym podpisać... Śliczna ta Twoja Mila...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu zainteresowanej.
      Tak się czasem zastanawiam, czym ja sobie zasłużyłam, że Was tak dużo zawsze tutaj! Dziękuję :*

      Usuń
  18. Również zgadzam się z pierwszym komentarzem. Mila jest jak żywa. ;D No i wiemy już, że będzie to Dalpanna! ^^ To teraz mnie ciekawość pochłania od środka. xd

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna sukieneczka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją bardzo lubię, to jedna z pierwszych, jaką uszyłam. W zasadzie Mila ją dostała tylko dlatego, że wyszła za mała na Barbie :D

      Usuń
  20. Mila naprawdę żyje na Twoich zdjęciach! Aż trudno uwierzyć, że to lalka :)
    Poza tym ma wspaniałe ciuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się, że książki i legginsy się Milce spodobały:3 Chciałam jeszcze sprostować, że książeczki są Ozuszkowe, ja niestety takiego talentu nie mam:D

    Jestem ciekawa co to za dalka/byul, na zdjęciu wyczaiłam obitsu dziecięce:D I uwielbiam Milę! Jest jak żywa w Twoich postach. Nie wszyscy potrafią tak wspaniale ożywiać lalki;)

    Pozostaje mi tylko gratulować i czekam na nową lalkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie moje lalki to dzieci :) W sumie tylko dlatego nie skusiłam się na Rena, bo za młoda Mila jest na chłopaka :D Co najwyżej na starszego brata :D

      A obitsu jest 23 cm, chyba standardowy Dalowy rozmiar?

      Usuń
    2. Tak, tak, dalowy rozmiar. Jest jeszcze 21 cm, wtedy dal to taki niższy kurdupel, uroczo wyglądają takie niskie dale:D

      Usuń
  22. Yay, nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak to się stało, że przeoczyłam ten wpis?
    Jeju, biedna Mila, myślała, że jej nie kochasz i dlatego zamówiłaś Ktosia... ciekawa jestem, jak zareaguje, gdy już Ktoś się u Was pojawi - na pewno szybko zapomni, że w ogóle tak pomyślała. A co dwie lalki to nie jedna, prawda ;) Dwa razy tyle radości i pracy ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Hello from Spain: I like many pictures and dialogues. Looks like a real person.What luck with the mailman! Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania wszystkich! Bardzo by mi było miło, gdyby każdy się pod swoim komentarzem podpisał. Anonimowe komentarze, nawet te przemiłe, nie sprawiają tyle radości, bo nie wiadomo, do kogo się uśmiechać. Bardzo dziękuję!

Obserwatorzy