piątek, 25 maja 2012

JEEEEEST!!!!! (??!!)

Jest moja nowa mieszkanka :

Jestem w szoku, przyszła o cały tydzień wcześniej niż się jej spodziewałam. Na razie stoi nadęta w pudle, bo jej nie wyjęłam - musiałam iść do pracy, skąd też nadaję :D

Niestety wszystko wskazuje na to, że będę mogła Wam ją przedstawić dopiero w poniedziałek, bo wyjeżdżam na weekend i nie będzie mnie online. Zresztą nie wiem czy mogę panny wziąć ze sobą. I nie mam ubranek dla Dalpanny bo miałam jej szyć w przyszłym tygodniu. No kurcze FLTE pokrzyżowało mi plany za wczesną wysyłką  :D:D:D

Zatem - ja sobie pomacam moją dziewczynkę a Wam na pocieszenie wrzucę w weekend automatem dwie sesje Mili.

Buzioooole!

Ps. Jak ja wysiedzę w pracy, kiedy wiem, ze ona tam stoi, ofochana w pudle?

29 komentarzy:

  1. Jupiiiiiiiiiiiii witamy trojaczkę na pokładzie! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd wiesz, że ona jeszcze w pudle? Może Mila już ją odpakowała :D

      Usuń
    2. No , istnieje taka możliwość :D

      Usuń
    3. I z tego wynika, że do wszystkich z FLTE docierają paczki w 2 tygodnie, a ja jestem jakimś odmieńcem i do mnie w prawie miesiąc xD

      Usuń
  2. Gratulacje!!!! Trojaczki w komplecie!!!!
    Ciekawe jak dasz jej na imię :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaaaaa, ja też mam dala w planach,ale za jakiś czas dopiero.Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna Kokosanka ;D
    Rzeczywiście macie teraz dalowe trojaczki ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. ONA nie wygląda na zadowoloną...........

    OdpowiedzUsuń
  6. GRATULACJE! "Kołkoł" jest cudna :))
    Cudną ma buźkę, uwielbiam dale, takie małe dzieciaki z fochem:D
    Czekam na jakąś fotorelację;)

    OdpowiedzUsuń
  7. JA bym nie wytrzymała
    zapraszam
    http://swiat-pulipe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. O jejejej ja bym się bała na Twoim miejscu! Panna będzie dlugo focha stroiła, że kazałaś jej w pudle czekać no ale może tak jak Imago pisze Mila się nią zajmie i Ci wybaczy opóźnienia z jej przywitaniem :)
    Gratuluję nowej koleżanki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Normalnie siedzę jak na szpilkach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh jaka ona śliczna ja to bym nigdy nie wyczekała :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Życzę jak najszybszego powrotu do domciu by nacieszyć się nową panną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku! BRAVOOOOOO :D
    Będzie z dziewcząt cudna brygada!

    OdpowiedzUsuń
  13. super ! coś tak podejrzewałam że dal coco , jak u alexisdoll było że : ,,Laptopa pierwsza chwyciła Estelka i już czatuje z Milą. Nie wiem o czym tak zawzięcie sobie piszą, ale podpatrzyłam, że chodzi o jakąś nową siostrę i to z trojaczków. Pewnie się wkrótce przekonamy!!!" Można się było domyśleć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokończę : bo estelka to coco , a druga siostra jest u imago :)

      Usuń
    2. heh, sporo było wskazówek porozrzucanych tu i ówdzie :)

      Usuń
    3. a jednak sekret utrzymany do końca :)

      Usuń
  14. Gratuluję nowej mieszkanki! :33
    Mam nadzieję, że Mila nie będzie zazdrosna o to, że szyjesz jej nowe ubranka i chwilowo poświęcasz więcej uwagi... Bo przecież ona musi się w coś ubrać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mila ma całe pudło ciuchów a ja cały tydzień szyłam na wasze mikroby :D
      Teraz muszę obszyć młodą, bo jej jedyną garderoba stanowią dwie bluzy od Bovary :D I to co ma na sobie o.0

      Usuń
    2. Ojoj. :D No, to faktycznie trzeba zwiększyć jej garderobę! :3

      Usuń
  15. Jedna z moich ulubionych dalek :D Zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam tego Dala i jest naprawdę uroczy!!
    Zresztą można go zobaczyć na moim blogu, zapraszam . ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello from Spain: Congratulations for this new doll. This doll is very cute. Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje,sliczna jest!Fajnie bedzie widziec dwa takie pyszczki z fochem na dwoch roznych blogach rownoczesnie:]
    Slodka:]A na widok rowerka po prostu szczena mi opadla i dalej sie turla po glebie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajowska :). Gratuluję trojaczki ; D.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiem, co wy widzicie w tych Dalach. Przecież
    one są obrzydliwe!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania wszystkich! Bardzo by mi było miło, gdyby każdy się pod swoim komentarzem podpisał. Anonimowe komentarze, nawet te przemiłe, nie sprawiają tyle radości, bo nie wiadomo, do kogo się uśmiechać. Bardzo dziękuję!

Obserwatorzy