poniedziałek, 28 maja 2012

Lalki się panoszą

Wchodzi Elianka do WŁASNEJ łazienki we WŁASNYM mieszkaniu...

Mila i Nula: ZAJĘTE!
Elianka: Jak to zajęte, co Wy tu robicie?



M i N: Bawimy się w Barbie.
E: Co takiego?

N: No robimy się " na bóstwo" i gadamy o chłopakach.


E: Jak to o chłopakach?
M: No podobno niektóre dziewczyny ich całują...
M i N - FUUUUUUUUUUUUU, Bleeeee
E:YY no ok. 


N: No idź już sobie, ciepło wypuszczasz z łazienki.
E: Ale ja muszę...
M: Zawołamy cię jak będzie wolne.
N: Ale lepiej idź do sąsiadki. 

***

A teraz proszę państwa clue programu - efekt "robienia się na bóstwo".
Wygląda cudnie w tym szarym wigu, wybaczam jej nawet to, że musiałam skorzystać z łazienki u sąsiadki....


Jakiś problem?







Z tym wigiem to było tak:
Kiedy zaczęłam myśleć o Dalu to chciałam, żeby miała różowe włosy, jak Cynka.  Potem zobaczyłam Dal Chenille du Jardin i się zakochałam na śmierć. Wybrałam Coco bo wydawała mi się najbardziej podobna do Gąsieniczki, wymagała tylko zmiany wiga na długiego i kręconego.
Szukając peruczki na ebay znalazłam tą u Fa-tiao i doznałam olśnienia - taka będzie moja Nulka. Trochę ze strachem założyłam i ... to jest to :)


Druga rzecz - zauważyłam że liczba odwiedzin na moim blogu przekroczyła w weekend 10000. Jestem w szoku, w końcu ten blog istnieje dopiero dwa miesiące 0.o. Jesteście niesamowici, bardzo Wam dziękuję. Paulina złapała taki licznik :) Chyba muszę pomyśleć o jakimś candy :D Uwielbiam Was!!!!


40 komentarzy:

  1. Fiu fiu jaka wanna :) wig fajny,jakos nie wyobrażam sobie jej w różowym:) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie - bóstwo! :D Szare wigi coś w sobie mają :) Moja Amelka miała szary (na zdjęciach wyglądał na blond). Na początku nie mogłam się do niego przekonać, ale później bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę był szary? Rzeczywiście wyglądał na blond, co nie zmienia faktu, że był śliczny :)

      Usuń
    2. Miałam na myśli ten pierwszy - fur wig :) Ten z grzywka był taki "mleczny"

      Usuń
  3. Naprawdę ładnie jej w tym szarym wigu ;) moj Szary panda boy też mi się podoba:d znaczy tfu, Matthew:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wanna super!!!
    A w tym wigu, to calkiem inna lalka :-). Wyglada slicznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha, pullipy bawią się w barbie? :D No nieźle:D Świetna historyjka!

    Rzeczywiście ślicznie jej w tym wigu. Ogólnie jestem fanką szarych/srebrzystych włosów, fajnie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spodziewałam sie że Coco może wyglądać tak cudnie w szarych włosach :3 Do Chenille podobna jest,mi jednak Coco bardziej przypomina Fiori :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie? W ogóle nie widzę podobieństwa do Foori :D

      Usuń
  7. Cuduś ! Nula wygląda świetnie w tym wigu. Przynajmniej ona ma szczęście do włosów (pamiętam co było z Milą...)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha - "bawimy się w Barbie" - piękny tekst :) Wspaniała historyjka a siwowłosa Nula wygląda przeuroczo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Boska historyjka :D :D :D
    Uśmiałam się na całego :D
    Nula ma teraz genialne włosiska :D Bardzo do niej pasują :D
    a skąd dorwałaś taką fajną wannę??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wanna jest z sephory, nie wiem czy można ją kupić jeszcze. Ja swoją dostałam od koleżanki. Podobno nawet były w różnych kolorach :)

      Usuń
  10. Zabawa w Barbie wymiata hahahah :D no nieźle :D z własnej łazienki cię wygoniły? Chyba musisz pomyśleć o osobnej łazience dla nich. Wannę jak widzę już mają. :D Ślicznie Nulce w tym wigu. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie one są ssssslicznee!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha, super. :D Moja młoda też tak zrobiła, musiałam użyć tych cudnych mebelków!
    A Nulka teraz jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  13. My (a przynajmniej ja) też Was uwielbiamy :D Świetna sesja, Mila ma genialny szlafrok :D A szary wig do Nulki rzeczywiście pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa byłam kiedy ktoś zauważy szlafrok :D To łup z lumpeksu za całe 3 zł. Na mile lekko za duży ale udajemy, że tego nie widzimy :)

      Usuń
    2. Zastanawiałam się, czy go uszyłaś, czy to od jakiejś lalki (choć nie kojarzę żadnej w komplecie ze szlafrokiem). Nie trzeba udawać, dobrze wygląda.
      Wanna - bardzo fajna.
      Może rozpiszecie godziny, kto kiedy korzysta z łazienki :D

      Usuń
  14. Hahahah, mamusiu, wyobraziłam sobie tę scenę; Elianka idzie do sąsiadki i prosi o pozwolenie skorzystania z łazienki, ta pyta się, co się u Ciebie stało, a Ty odpowiadasz: "lalki mnie do niej nie wpuściły..." Kurczę, cały czas się śmieję. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahahaha, świetny pomysł XD
    Wanna rządzi! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. wana jest super!
    zapraszam:
    http://swiat-pulipe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Tekst z "bawieniem się w barbie" jest zabójczy :D
    A Nulka wygląda słodko w tym szarym wigu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. :D Genialna historia ! :) Nie wiedziałam, że pokaże pani mojego screena! :) dziękuję ^^
    "Bawimy się w Barbie" - rozbrajające ! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawie zapomniałabym! A dalicy jest bosko w tym ręczniczku na głowie! :)

      Usuń
  19. Padłem przy "Bawimy się w Barbie" :D Wig świetny i chyba widzałem taką wanienkę bodajże w Sephorze

    OdpowiedzUsuń
  20. Hahahhhahhaha ja nie mogę :D spa na pewno udane ? :)
    Gratki ^^ pani blog jest tak zabawny , pełen pięknych zdjęć i ciekawych historyjek że pani nie powinna się dziwić ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. ` Życie bym oddała żeby takie ktosie mi się w łazience panoszyły :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Padłam przy wyganianiu do sąsiadki XD. Dziewczyny przejmują powili kontrolę nad całym domem :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma stresu póki nie roszczą sobie praw do mojego męża :D

      Usuń
  23. Świetna wana i szlafrok ;D
    Nulka pięknie prezentuje się w tym wigu .

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny tekst: "Bawimy się w Barbie";)
    W tym szarym wigu całkiem jej do twarzy, zwłaszcza z tą spineczką.
    Korzystałaś u sąsiadki- mam nadzieję, że zdążyła Cię wpuścić na czas;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nula w szarym wigu wygląda fantastycznie. Świetna historyjka - uśmiałam się do łez.

    No z trzema kobietami w łazience to Twój mąż nie ma szans ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę że panny się dogadały :) A Mila tak się bała "konkurencji"...

    Widziałam we wcześniejszych postach, ale nie zdążyłam skomentować - strasznie podobała mi się fryzurka Nuli.

    OdpowiedzUsuń
  27. No to nieźle dziewczyny zajmują sobie czas :D

    OdpowiedzUsuń
  28. ;D. U mnie zajęły całą półkę- musiały położyć tam swoje "tyłki" z mebelkami, akceosriami, szafami i innymi ;o. Pięknie jej w nowym wigu ^^.

    OdpowiedzUsuń
  29. jak jej ślicznie w tym szlafroczku:)

    OdpowiedzUsuń
  30. mmmmm... szary wig ^^ jest wspaniały ;) i dziewczyny chyba dobrze się bawiły w łazience :P ps: wanna przepiękna

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania wszystkich! Bardzo by mi było miło, gdyby każdy się pod swoim komentarzem podpisał. Anonimowe komentarze, nawet te przemiłe, nie sprawiają tyle radości, bo nie wiadomo, do kogo się uśmiechać. Bardzo dziękuję!

Obserwatorzy