czwartek, 10 maja 2012

Ciiii! Tajemnica!

Hej to ja, Mila!

 Widać mnie dobrze? 

Elianki nie ma, a ja chcę coś Wam pokazać, chodźcie, szybko!

*tup tup tup tup

Tadaammmm. MAM SWÓJ POKOIK! 

Elianka mówiła, żeby Wam jeszcze nie pokazywać, bo nie skończony - obrazków nie mam na ścianach, tablicy korkowej, mam niby mieć narzutę na łóżko i dywanik.

Ale po co mi narzuta, jak mam taką cudną pościel w świnki? Elianka mi uszyła.

Spałam tu już dzisiaj, i mogę sobie rozmawiać z moimi przyjaciółkami na czacie. Oo dziś pisała do mnie Estelka. Esme mówi, że ma nową współlokatorkę, Enos. 

Wiecie co? Idźcie już sobie, Elianka wróci niedługo. Ja będę udawała, że rysowałam, dobrze? Nie mówcie jej, że widzieliście mój pokoik, obiecujecie?

38 komentarzy:

  1. Obiecuję, nie pisnę ani słówka, a pokoik jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mila obiecuję , że nic nie powiem.
    PS Pokoik śliczny i tski przestronny...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie,no pokoik pierwsza klasa !!!! Super !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny pokoik! bardzo pasuje do małej dziewczynki, do tego wygląda na pokój kreatywnego dziecka, a nie małej, różowej księżniczki :) gratulacje! niczego nie brakuje, jest i słonik i kredki i nawet mała temperówka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie super dwa pierwsze ujęcia :D
    Ona jest taaakkkaa słodziutka *__*
    a pokoik ma boski , te łóżeczko, ten fotelik i opakowanie na kredki . Cud,miód i ubóstwo naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki śliczny bajerancki pokoik!
    Ja doprawdy Elianki nie rozumiem Miluś :D
    Piękne masz mieszkanko i bardzo się cieszę, że nam je pokazałaś. Moim dziewczynom skrzaczył się laptop, ale jak tylko wróci z serwisu to na bank zaskajpują ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i co? Przychodzę do domu i pierwsze co słyszę to " Ja nie pokazywałam nikomu pokoju!". No tak...

    Cieszę się bardzo, że Wam się podoba. Jeszcze trochę pracy przed nami. No i trzeba opracować system robienia zdjęć, bo nie lubimy się z fleszem bardzo , a światła w pokoju nie ma za grosz, bo jest po sufitem niemal ( przy dwóch kotach to niezbędne....)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna pościel :) Co ja gadam - cały pokoik jest super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny pokoik:)
    A te kredki? Zakochałam się:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pyszczaki bedziem trzymac na klodke:]]]]
    Wypasiony pokoj!!!Co tam obrazki i tablice nawet i korkowe:]
    Normalnie zazdraszczam,co drugi wpis na blogach to mnie skreeeca z zazdrosci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciebie? Jak masz wszystkie te śliczne miniaturki i mebelki i dioramki ooooch <3
      Kogo jak kogo, ale Ciebie skręcać nie powinno!

      Usuń
  11. Pokoik wspaniały :) Ale nie mogę oglądać bo jak moje zobaczą to mi spokoju nie dadzą a ja nie mam czasu teraz na to :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaa super pościel <3.Wogóle pokoik cacy ^^. Skąd taka mała temperówka ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pokoik!!! Pościel rewelacja!!! A i Elianka widzę, już wie, także to już nie tajemnica ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahahah, Mila, nie martw się, nic nie powiem Eliance! :3 Masz naprawdę świetny pokoik, nie jedna lalka może pozazdrościć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. E tam, już fajnie wygląda!
    Teraz mama coś smęci ("po co kiwanie głową do robienia zdjęć" "na pewno tak się nie telepie"), ale na 80% młoda wybierze się na wycieczkę. (: Tylko jeszcze nie wiem w co by ją opakować. :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nane pozna Milę i Eliankę? Zazdroszczę! :D

      Usuń
  16. Śliczny pokoik :) A pościel w różowe świnki - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ślicznie!!
    Nie no... Widzę że muszę popracować nad pokojem dla Kasi, bo się obrazi ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Milu pokoik masz śliczny. I te mebelki i ta pościel i maskotki. No i jeszcze te kredki...Piknie jest no:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaaaki cudny pokoik! Genialny! No... to moje dziewczyny mi nie darują... brat miał książki zabrać swoje, ale nie przyjechał autem, więc... pokoju wciąż nie mają bo na półce książki... *zakłada papierowy worek na głowę*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa i oczywiście nic nie powiem Eliance ;) nie martw się Milu ;)

      Usuń
    2. Chociaż to widzę musztarda po obiedzie i tajemnica poliszynela :D

      Usuń
    3. To wszystko przez Twoje łóżko!

      Usuń
    4. Ups... a moje nawet na nim nie sypiają bo to tylko takie do zdjęć...

      Usuń
    5. A co do książek - bez bólu się nie obyło. Ostre roszady poczyniłam, część mniej używanych (np słowniki) wylądowały w drugim rzędzie. Zauważyłam ogólną tendencję na blogach, że lalki biją sie o miejsce z książkami. Większość lalkarzy to ludzie czytający. Czyżby to miało jakiś związek? Chyba ma wszyscy lalkowicze to ludzie o niesamowitej wyobraźni, a tego bez książek nie da się rozwinąć :)

      Usuń
  20. ja to nawet nie wiem co napisać, żeby nie powtarzac wcześniejszych wpisów........

    OdpowiedzUsuń
  21. Milu Ten pokoik masz świetny!!!! a i dla Elinaki:Skąd masz tą komudkę??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki w imieniu Mili. Nie pamiętam skąd komódka :( Mam ją "od zawsze" trzymałam w niej pierścionki. TEraz dostała ją Mila. Ale podobne małe mebelki można kupić w Empiku.

      Usuń
  22. Ładny pokoik :) Marzy mi się taki dla mojego pullipa :'D

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello from Spain: I love the room. The bed has a beautiful quilt. I like all thefurniture of the room. Very good work! Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania wszystkich! Bardzo by mi było miło, gdyby każdy się pod swoim komentarzem podpisał. Anonimowe komentarze, nawet te przemiłe, nie sprawiają tyle radości, bo nie wiadomo, do kogo się uśmiechać. Bardzo dziękuję!

Obserwatorzy