poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Photo challenge #6

Kratka



16 komentarzy:

  1. Sliczna sukieneczka. Mila na tym zdjęciu wygląda tak jakby miała lekko zadarty nosek - uroczo. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie jest Mili w tej krateczce.

    OdpowiedzUsuń
  3. ` Słodka jest :) Ma śliczne włoski. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takie ten, déjà vu , jak już bym to kiedyś widziała ;)
    Fajna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna sukieneczka. :D

    LoLciaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kadr. Uwielbiam taką nasyconą ultramarynę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka śliczna sukienka! :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja ulubienica w eleganckiej sukieneczce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna sukienka!! kolor świetnie pasuje do rudości (zresztą, co do niej nie pasuje :P)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten gest mówi:
    Ładna mam sukienke co?

    Oj ładną, ładną...Też taką chcę!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam,
    Prześliczna sukienka (co do lalci - nawet moją mamę zachwyciły Mila, Nula i Jagódka ^^)
    Bardzo podobają mi się bluzy dla twoich lalci, ciekawi mnie skąd wziąć np. Cookie Monstera czy Angry bird na takie ciuszki... mogłabyś mi to zdradzić?

    Pozdrawiam,
    Carmen

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku jak ślicznie ją uchwyciłaś w kadrze :) Pięknie jej włoski upiełaś :) Zdjęcie fenomenalne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja ulubienica i jaka śliczna! I jak ślicznie ubrana!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania wszystkich! Bardzo by mi było miło, gdyby każdy się pod swoim komentarzem podpisał. Anonimowe komentarze, nawet te przemiłe, nie sprawiają tyle radości, bo nie wiadomo, do kogo się uśmiechać. Bardzo dziękuję!

Obserwatorzy