piątek, 3 sierpnia 2012

Photo challenge #3

Klucz



14 komentarzy:

  1. I doczekałam się Jagódki :) Już wiem, dlaczego nie piła wczoraj herbaty - miała sesję z wielkim kluczem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klucz jest pewnie niewiele lżejszy od samej Jagódki. A może cięższy?

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne ^^ Jagódka jest taka śliczna :3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jagoda ma ładne buciki pod kolor uroczej sukienki :) śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne :D Jagodzie pasuje czerwony! ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Jagodę! Świetne zdjęcie! :)
    Zapraszam do mnie! ;)
    http://kolekcjonerka-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna jest!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Eliankaaa! Czekam na d(o)ręczyciela :D:D:D może być tu w każdej chwili - yeyeyye :D

    OdpowiedzUsuń
  9. :D
    Jagódka rządzi !



    Elianka,możesz mi na mojego maila wysłać mój nr GG bo mi wczoraj zniknęło :/ i nie mam.Dziękować :*

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ ona malutka,ledwo co wyższa od kluczyka! @@

    OdpowiedzUsuń
  11. Toć to nie klucz! To kluczysko!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania wszystkich! Bardzo by mi było miło, gdyby każdy się pod swoim komentarzem podpisał. Anonimowe komentarze, nawet te przemiłe, nie sprawiają tyle radości, bo nie wiadomo, do kogo się uśmiechać. Bardzo dziękuję!

Obserwatorzy