niedziela, 19 sierpnia 2012

Photo challenge #19

Zapałki



Foto by Gryzmol



16 komentarzy:

  1. Niczym dziewczynka z zapałkami. Śliczne zdjęcie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ją nazwałam psychopatycznym podpalaczem :D

      Usuń
  2. śliczne foto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo niewinnie na tym zdjęciu jak na psychopatycznego podpalacza :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zdjęcie :)
    Mnie tam Mila na psychopatycznego podpalacza nie wygląda ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcie. Starałam się zrobić równie klimatyczne, ale zabrakło mi niestety wiedzy i po kilku nieudanych próbach strzeliłam w końcu zdjęcie z lampą. Dobrze, że chociaż takie mi wyszło, biorąc pod uwagę straty jakie poniosłam w tym przedsięwzięciu :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcie. Mila wygląda trochę niepokojąco, jakby pytała "jak myślisz, co chcę nią podpalić?".

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ klimatyczne to zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mila, w wersji nastrojowej i tajemniczej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcie, nic dodać, nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcie : D
    Przypomina mi troche Hermione z Harrego Potter : D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcie !!! :)
    Z zapałką, niby prosty pomysł, ale mało kto go wykorzystał ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ` Geniale zdjęcie! Tajemnnicze! :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania wszystkich! Bardzo by mi było miło, gdyby każdy się pod swoim komentarzem podpisał. Anonimowe komentarze, nawet te przemiłe, nie sprawiają tyle radości, bo nie wiadomo, do kogo się uśmiechać. Bardzo dziękuję!

Obserwatorzy