środa, 15 sierpnia 2012

Photo challenge #15 i przeprowadzka

Okulary




Dziś zdjęcie na BLS zupełnie bez polotu, zdjęłam okulary z nosa i pstryknęłam Jagodzie fotkę. Nawet nie od razu ,ponieważ po zdjęciu okularów okazało się, że zrobienie fotki nie jest możliwe bez znalezienia drugiej pary :D

Przeprowadziłam moje dziewczyny na inną półkę. Zredukowałam im też ilość mebli, trudno :) Może się nie obrażą, że wywaliłam im łóżko. Teraz powinno być nam wszystkim lepiej - lalki będą siedziały na stałe w jednym miejscu, a ja mogę tam robić zdjęcia. Zobaczymy jak się nam spodoba. "Pokoik" na razie zostanie pod warunkiem, ze koty zbytnio się nim nie zainteresują :D




Mili nie ma, ma przymiarki nowych sukienek ;)

16 komentarzy:

  1. Pokoik dziewczyny mają czadowy i taki kolorowy ;-). A gdzie Mila?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dopiero doczytałam ;-)

      Usuń
    2. Mila siedzi u mnie nieubrana i z fryzurą "na cebulę" czyli typową dla modelek. Nie życzyła sobie zdjęć :D

      Usuń
  2. Jagódka, jest naprawdę maleństwem, te okulary wydają się przy niej takie wielkie. Ładnie sobie dziewczęta mieszkają, ale kogoś mi na obrazku brakuje ;) Oby się koty ich lokum za bardzo nie interesowały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ze mnie gapa, też dopiero doczytałam, że Mila jest na przymiarkach ;D

      Usuń
  3. Lokum bardzo fajne :) Przyzwyczaiłam się, że zielona ściana robi za tło i podoba mi się, że jest też w ich pokoju ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to cały czas ten sam pokój :D Posiadam na stanie tylko dwa, drugi to ten z łóżkiem :D Równie częstym jako tło, lol

      Usuń
  4. Nie ważne gdzie, ważne, że razem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello from Spain: I love the photo with the glasses. I like your furniture, keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie BLS z okularami bardzo mi się podoba, widać jaka z niej kruszynka.

    OdpowiedzUsuń
  7. pokoik fajny ;) przymiarki nowych sukienek? no ciekawe.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem kompletnie zakochana w Jagódce! Nigdy zbyt wielką sympatią nie darzyłam little dali ale ona jest po prostu boska :D Świetną kanapę maja dziewczyny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. pokoik śliczny, strasznie mi się podoba fotel i ta wełniana narzuta! moi "ludzie" mają podobną, ale jak sądzę, Ty zrobiłaś ją sama a ja musiałam pociąć w tym celu torebkę XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za słowa uznania niestety nieco na wyrost, bo kocyk to jakaś serwetka, którą znalazła w domu moja koleżanka i mi oddała, bo serwetka jest zupełnie bez sensu. Za to sama zrobiłam fotel i dywanik :)

      Usuń
  10. Jaka Jagódka jest słodka *.* Tak fajnie na tym dywaniku wygląda : )

    OdpowiedzUsuń
  11. ` Mila odpoczywam w swoim nowym mieszkanku. :) Słodko. :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania wszystkich! Bardzo by mi było miło, gdyby każdy się pod swoim komentarzem podpisał. Anonimowe komentarze, nawet te przemiłe, nie sprawiają tyle radości, bo nie wiadomo, do kogo się uśmiechać. Bardzo dziękuję!

Obserwatorzy