niedziela, 5 sierpnia 2012

Photo challenge #5

Czerń



20 komentarzy:

  1. hehe bardzo fajne i pomysłowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm...ciekawe kto tak nabałaganił;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i jak wytłumaczyc te ciapki po farbie? Pomysł bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałaś świetny pomysł, serio. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świeże podejście do tematu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. LOL, she seems upset about the mess.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przefajne zdjęcie i chyba najbardziej pomysłowe ze wszystkich #5

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne. Bardzo oryginalne. Jesteś chyba jedyna, która nie przebrała swojej lalki za 'niegrzeczną dziewczynkę'. Bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcie, bardzo oryginalne! Gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest cudna <3 Mam dwa pytanka Elianko :
    1.Czy taka laleczka kosztuje więcej niż pullip ?
    2.Jak nauczyłaś się szydełkować , masz jakieś rady dla początkujących ?
    Może pamiętasz ., pisałam już kiedyś do Ciebie i postanowiłam drugi raz XD

    Pozdrawiam Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kasiu!
      1) Nie bardzo rozumiem jaka laleczka... Jagoda? Trochę mniej kosztowała niż "Duże", ale nadal tanioszka to nie jest :)
      2)Szydełkować nauczyłam się ze strony Maranty, a ostatnie wątpliwości rozwiały szydełkujące koleżanki i babcia. Moja rada dla początkujących? - nauczyć się łańcuszka, słupka i półsłupka a potem zrobić staroświecką serwetkę z gazetki. Można ją potem spruć, ale na niej najłatwiej nauczyć się tych wszystkich splotów.

      Usuń
    2. To znowu ja Kasia :)
      Dziękuję Elianko , że znów mi pomagasz. Rozwiewasz wszystkie moje wątpliwości XD Przepraszam , pewnie nie wyraziłam się dość jano , ale chodziło o Jagódkę.Chciałam również powiedzieć , że pytałam Cię kiedyś jakiego pullipa wybrać... Teraz wiem to pullip Kirsche jest Tą Wyjątkową dla mnie !!!
      Jeszcze raz Ci dziękkuję.

      Pozdrawiam Kasia :)
      Ps.Przepraszam , że ciągle się podpisuję XD

      Usuń
    3. Przepraszam powinno być "jasno" i "dziękuję" XD
      Głupie błędy, ale pisałam na szybko XD

      Usuń

Zapraszam do komentowania wszystkich! Bardzo by mi było miło, gdyby każdy się pod swoim komentarzem podpisał. Anonimowe komentarze, nawet te przemiłe, nie sprawiają tyle radości, bo nie wiadomo, do kogo się uśmiechać. Bardzo dziękuję!

Obserwatorzy