sobota, 2 czerwca 2012

Prezenty na dzień dziecka :)

Elianka: Dziewczynki, pokażcie naszym gościom, co dostałyście na Dzień Dziecka!



 Mila: Ja dostałam swoją własną Lalkę. Zobacz jaka fajna! Będę ją zabierać w różne miejsca i robić jej zdjęcia..
Nul: Yyy to dziwne trochę :/


M: No i co z tego? Fajna jest moja lalka. Poza tym to nie wszystko :]

M: Lalka ma MEBELKI! Teraz zbuduje jej domek dla lalek!

 M: Mam jeszcze łóżeczko! Dwa krzesełka, komoda, stolik i budzik . I wszystko moje! Jak Nula będzie miła dla mnie to może pozwolę jej się pobawić ;)

 M: Fajowe , co nie?

Nula: Co tam lalka, zobaczcie , co ja dostałam od cioci Wilandry! Boska , co nie? Już jej nigdy nie zdejmę! Milce też nie dam ponosić, bo głupio w niej wygląda!
Mila: Wielkie dzięki mały gadzie! Ale w sumie to prawda..

N: A od Elianki ma deskę! Elianko dziękuję, skąd wiedziałaś, że jestem mistrzem jazdy na desce?

O, zobacz, zaraz zrobię jakąś sztuczkę...

BUUUUMS!!!









No tak, zakończyło się klasycznie....
Wszystkie Wasze lalki dostały prezenty, moje panienki też nie mogły zostać bez niczego :)


Prywata:
Czy Effie. i Chicken dostali ode mnie maile? Oboje macie skrzynki na o2, mam wrażenie, że o2 nie lubi gmaila :D Jeśli nie dostaliście, to sprawdźcie w spamie, a jak tam nie ma, to dajcie znać, wyślę z innej skrzynki!

34 komentarze:

  1. o rany ta mała laleczka ma mebelki 0.0 woow :D
    oo tak zazdroszcze Nulce tej czapy , sama się w nią wgapiałam u Wilandry ^^ rozwaliło mnie jak się wywaliła na tej desce haha :D chwalipięta :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prezenty dostały :D I jak ci kiedyś pisałem, że twoje zdjęcia kuszą mnie na dala wczoraj byłem gotów zamówić ale mama się nie zgodziła ze względu na to skąd wysyłają ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany a skąd> z Iraku? Mila przyjechała z Honk Kongu a Nula z USA :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny charakterek dałaś Nuli, podoba mi się bardzo! I ta czapa jaka urocza :)
    A laleczka Mili, skąd ją wytrzasnęłaś? I to z mebelkami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje zabawki z dzieciństwa, zupełnie o nich zapomniałam a leżały u rodziców. Nie mam zielonego pojęcia skąd są, coś mi się majaczy mgliście, że laleczki były dwie... Tak czy siak i laleczka i mebelki mają pewnie ze 20 lat.

      Usuń
  5. Ha!!! Zostałam ciocią :D ale się cieszę :)
    Nulka wspaniale prezentuje się w czapce :) Dalom one idealnie pasują bo Pullipom to już nie każdemu niestety ;p

    ZAPRASZAM NA NOWY NIELALKOWY POST ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Mini laleczka z mebelkami to fantastyczny prezent :D Deskorolka może być troszkę niebezpieczna, ale najważniejsze, że Nuli się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nulka jest super w tej czapeczce :D Biedna glebę na desce zaliczyła :]
    zapraszam:
    http://swiat-pulipe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mila ma śliczne mebelki i laleczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. woow,ale fajowe prezenty! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ` Jakie fajne prezenty dostały :) A Mila to chyba w Twoje ślady idzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak mniemam ubranka sama szyłaś?? Daj znać, jak zaczniesz szyć na zamówienie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubranka szyłam oprócz Nulkowej bluzy, którą szyła Mistrzyni Bovary :)
      Już niedługo zamierzam zacząć, na pewno poinformuję publiczność ;P

      Usuń
  12. Uwielbiam te Twoje dziewczyny! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w tej czapce !

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie Mila to mistrzostwo. Nulka też rewelacja, ale musze przyznać, że Mila ma w oczach więcej życia.Czasami jak patrze na Nulkę to jej oczki wyglądają jak namalowane, co nie zmienia faktu, że jest przeurocza:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czapki Wilandry wymiataja:]
    Dzien dziecka urzadzilas dziewczynom swietny,uwwielbiam do przesady Twoje historyjki!Tym bardziej,ze ja tak ciekawie opowiadac nie potrafie:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co ty! Przecież pobyt u Ciebie to rozkosz dla oczu , zarówno zdjęcia jak i Twoje pisanie.. Robisz takie cudne scenografie <3
      Tak czy siak strasznie mi miło, ze lubisz do nas zaglądać :)

      Usuń
    2. emigratko jestem zaszczycona tym co piszesz :) ale Ty to widziałam cuda ostatnio stworzyłaś czapkowe :D

      Usuń
  16. Świetne prezenty :D Szkoda że było małe łubudu :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale bombowe prezenty twoje laleczki dostały. Ta laleczka Mili jest po prostu czadowa!!! Nulka super wygląda w czapie od Wilandry ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczyny to mają u Ciebie dobrze.
    A ta mikrolalka to może jakaś Polly Pocket starszego typu? Pamiętam z dzieciństwa reklamę laleczek mniej więcej tej wielkości. Bo obecnie Polly Pocket są chyba większe i mają plastikowe zdejmowane ubranka... Mebelki - szczególnie krzesełko niewiele większe po pulipowej dłoni - przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super prezenty! Śliczna laleczka i śliczna czapeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nula jest przepiękna ♥ i ta jej słodziutka czapka :) Piękności

    OdpowiedzUsuń
  21. Mila tak słodko wygląda z lalką !:D A Nulce w czapeczce bardzo do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się czapka, zrobiona po mistrzowsku, piękne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh my goodness! The photos and story are too cute. The knitted cap is awesome.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne prezenty dziewczyny dostały :) Ta mała laleczka z akcesoriami jest przeurocza. Zdjęcia jak zawsze świetne a dziewczyny wyglądają prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mega prezenciki :). Fajna mała laleczka ;).

    OdpowiedzUsuń
  26. Your pictures are very accomplished!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdzie mogę takie kupić? Chciałabym dla siostry... :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Gdzie mogę takie kupić? Chciałabym dla siostry...:D

    OdpowiedzUsuń
  29. A poza tym świetne! Masz ciekawe pomysły:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania wszystkich! Bardzo by mi było miło, gdyby każdy się pod swoim komentarzem podpisał. Anonimowe komentarze, nawet te przemiłe, nie sprawiają tyle radości, bo nie wiadomo, do kogo się uśmiechać. Bardzo dziękuję!

Obserwatorzy