piątek, 1 czerwca 2012

Dzień dziecka!

Wszystkim wszystkiego najlepszego! Cukierków, miłości, przyjemności i dziecięcej beztroski przez cały rok!


Miałam wrzucić zdjęcia dziewczynek, ale ponieważ z  okazji Dnia Dziecka zostaję porwana przez Małżonka na lody i kino, zdjęć nie będzie, sorry. Dziewczynki pokażą Wam swoje prezenty jutro :)

A tak w ogóle to znalazłam w sieci, że w Japonii 3 marca obchodzi się Hinamatsuri, Święto Lalek. Może powinniśmy to święto sobie tu, do Polski zaadaptować?

Moc Buziaków!


Ps. zdjęcie wzięłam z portalu "Ryjbuk" nie było podanego autora, a szkoda..

18 komentarzy:

  1. oj, przydałoby się takie święto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego lalkowego! ;-)

    W Polsce nie ma za bardzo 'tradycji lalkowych' czy 'domkowych'. Ale Dzień Lalek to fajny pomysł!

    Niektórzy obchodzą święta lalek poszczególnych firm w rocznice powstania marek. Ostatnio było pięćdziesięciolecie Barbi, Tonner i Momoko mają chyba ponad dziesięć lat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne by było rakie święto :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A co nam szkodzi ogłosić za 2 dni Święto Lalek? Przynajmniej blogowe :D

    U mnie w mieście jutro festyn - może uda mi się kupić prezenty dla moich panienek. Bo, wstyd się przyznać, zapomniałam... :/

    OdpowiedzUsuń
  5. i na wzajem :)))
    Czekam z niecierpliwością na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzajemnie! Też ciekawam co dostały dziewczyny twoje. Miłego dnia dziecka! :D
    A święto lalkowe to ja jak najbardziej xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znaczy - jak najbardziej chciałabym obchodzić :D

      Usuń
  7. Świetny pomysł z tym świętem lalek :)
    Czy list ode mnie dotarł?

    OdpowiedzUsuń
  8. Święto lalek. Szkoda że w polsce nie ma :-(
    zapraszam:
    http://swiat-pulipe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzajemnie!!!!
    Jestem za swietem lalek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się na święto lalek jak najbardziej piszę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję i oczywiście nawzajem.
    A te cukiereczki, Cud, Miód i Ubustwo!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie chodzi o święto BJD czy pullip.. to inne święto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że inne :) Tam to coś w rodzaju Dnia Kobiet a lalki to ich symbol. Co nie znaczy, że tutaj nie możemy sobie zrobić święta naszych lalek, albo lalkarzy, albo polski dzień plastiku :)

      Usuń
  13. Dziękuje i przekaż życzonka swoim dziewczynkom. A co doświęta myśle że by się przyjeło, musimy tylko ustalic kiedy i na jakich zasadach *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello from Spain: in my country is not celebrated on the dolls. It is a pity! Anyway. Happy day.! Keep in touch

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania wszystkich! Bardzo by mi było miło, gdyby każdy się pod swoim komentarzem podpisał. Anonimowe komentarze, nawet te przemiłe, nie sprawiają tyle radości, bo nie wiadomo, do kogo się uśmiechać. Bardzo dziękuję!

Obserwatorzy