poniedziałek, 18 czerwca 2012

Czy ktoś z Państwa zgłodniał?

Jeżeli tak, to proponujemy coś na ząb. Asystentki szefa kuchni, panna Mila i panna Nulka zrobią Państwu pyszny lunch.

Tak panno Nulko, pomidor jest niezbędny. 

 Kroimy papryki w drobną kostkę...


Wrzucamy do miski.

 Ogórek należy obrać.

I pokroić...

Siekamy cebulkę - uwaga na łzy :)

Zabawa w sałatowego krasnala  jest ok. Aczkolwiek sugeruję pokroić/porwać.

Już mieszamy? Jeszcze nie.

Jeszcze oliwki , feta i sos.

Pyszna sałatka grecka gotowa! 

SMACZNEGO!!!

34 komentarze:

  1. Mniam! Jeśli do tej pory odczuwałam jedynie "mały głód" to teraz naprawdę zgłodniałam! I te asystentki! Urocze panny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka dobra sałatka a ja na diecie!
    Smacznego życzę ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co to za dieta, że sałatki nie można o.O ?

      Usuń
    2. Można, można, ale nie o tej godzinie ;)

      Usuń
  3. Wow,jaka fantastyczna sesja!!!!!!!!!ja zazdraszczam niezmiennie WCIAZ tego ze tak potrafisz,ja nie:[ Osttnia fota mnie powalila na lopatki,boska jest!! Twoje dziewczyny sa swietne,a Nula jest po prostu n-i-e-s-a-m-o-w-i-t-a!! Swietna jest i ma mine lobuzerskaco mi kogos bardzo przypomina...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Smaka mi narobiłyście ;p Biegnę do kuchni sprawdzić, czy mam składniki na taką sałatkę ;] Chyba tylko sobie cebulę odpuszczę, bom wrażliwa na łzy niewieście ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinna być czerwona cebula, po niej się nie płacze. Ale nie miałyśmy...

      Usuń
  5. Sesja jest PRZECUDNA, jedna z piękniejszych!!!!!!!
    Ps. Po cebuli czerwonej płacze się tyż, proszę Elianki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy , czy ktoś ma oczy w mokrym miejscu :D

      Usuń
  6. Z takimi pomocniczkami sałatka zapewne była rewelacyjna, zwłaszcza,że one ją robiły :P super sesja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ` Mmm. :) Aż się głodna zrobiłam. ^^ Z takimi pomocniczkami to cuda można tworzyć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sesja, aż mi ślinka pociekła, mniam. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Sesja mistrzostwo ! A sałatka na pewno była przepyszna !

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam!!! Teraz burczy mi w brzuchu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jami, jami, jami ... dziewczęta się spisały - wygląda (i pewnie smakuje) świetnie .

    OdpowiedzUsuń
  12. będą z nich niezłe kucharki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmmmm... Narobiłaś mi apetytu!

    OdpowiedzUsuń
  14. O rany, narobiłyście mi smaka ;-)
    Ale super pomysł na sesję. Gratuluję pomysłu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. mmmm,jaka sałatka!może dziewczyny zostaną kucharkami?;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Omomomomom ;3 Moje stadko nie gorsze i robi ciasto w 5 min. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurrrcze...smaka mi narobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ello from Spain: congratulations on your girls. I see they are great cooks. They have to come to my kitchen ... . Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale mi ślinka cieknie na te pyszności :) A do tego jakie doborowe towarzystwo nic tylko szamać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najsmaczniejsza sesja jaką w życiu widziałam:)
    Mam nadzieję, że dziewczyn sobie oczu nie wypłakały przy tej cebuli;)

    OdpowiedzUsuń
  21. LOL, they look very helpful, but in grave danger! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  22. mmmmm.... aż mi ślinka pociekła :D

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłodniałam przez was dziewczyny :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Sesja jest niesamowita! Wciąż się dziwię jak ty to robisz że twoje dziewczyny są jak żywe :D

    OdpowiedzUsuń
  25. REWELACJA!

    Pozwolę sobie bezczelnie zażądać otwarcia kulinarnego kanału na YouTube! Może wreszcie nauczę się gotować, bo przy takich asystentkach/prezenterkach inna opcja nie wchodzi w rachubę :D

    OdpowiedzUsuń
  26. to i ja poproszę śliczne kuchenne asystentki o porcyjkę dla mnie!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania wszystkich! Bardzo by mi było miło, gdyby każdy się pod swoim komentarzem podpisał. Anonimowe komentarze, nawet te przemiłe, nie sprawiają tyle radości, bo nie wiadomo, do kogo się uśmiechać. Bardzo dziękuję!

Obserwatorzy