niedziela, 10 czerwca 2012

Gdzie Elianka była i co ze sobą przywiozła

Elianka: Cześć dziewczynki!
Mila i Nula: Czeeeeśśćć! Wróciłaś! Jak było w Belgii?

Elianka: Było naprawdę super, ale intensywnie. Chcecie obejrzeć parę fotek?
M i N: TAAAAK!

E: Zobaczcie - belgijskie rowery w miasteczku Louven. Jest ich tam mnóstwo, ludzie prawie nie używają samochodów, a rowery stoją wszędzie!

Belgia słynie z wyśmienitych pralinek. to sklep z czekoladkami.

A tu sklep z miniaturami. Ten kredensik byłby za mały nawet dla was :) Może dla Zuzi czy Livki by się nadawał?

A tu zobaczcie - Parlment Europejski. Tutaj przedstawiciele wszystkich krajów Unii Europejskiej zasiadają wspólnie i wspólnie decydują jak będzie wyglądała Europa.

Sala plenarna Parlamentu. To tutaj obradują deputowani. 


I Atomium :) 

Nula: A to co?

Elianka: To są książeczki zawierające Kartę Praw Podstawowych Unii Europejskiej, we wszystkich językach państw członkowskich. Po polsku nie było akurat, ale przywiozłam Wam w innych językach, bo rozmiar idealny :)



Mila i Nula: No dobra. A jaki przywiozłaś dla nas PREZENT.
Elianka: A skąd wiecie, że przywiozłam?
M i N: Bo musisz nam jakoś wynagrodzić to, że nas ze sobą nie zabrałaś.

Elianka : Macie racje, mam dla Was prezent. Proszę.
Nula: Trumna?
E: No co ty głuptasie, otwórz i zobacz. 


Mila i Nula: O rany, GITARA!

Nula: Drewniana!  Jest absolutnie czadowa. Zaraz coś zagram...

Mila: Nula, nie tak! Zobacz jak się trzyma gitarę..
Nul: O rajuśku, skąd to umiesz?
Mila: Widziałam na YouTube



 Dziękuję za uwagę :)
Tak byłam parę dni w "stolicy UE", było naprawdę super, wróciłam ledwie żywa.  Gitara kosztowała dosłownie kilka euro, a jest tak piękna, że nie mogłam jej się oprzeć. Futerał jest "skórzany" , w środku wyłożony flauszem a sama gitara jest z lakierowanego drewna i pachnie jak prawdziwa. Były jeszcze gitary basowe, skrzypce i saksofony <3

47 komentarzy:

  1. Jak śliczna gitara ;3 Padłem też przy :
    Nul: O rajuśku, skąd to umiesz?
    Mila: Widziałam na YouTube
    No bo teraz wszystko umie się z YT :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta gitara powala normalnie :D
    YT dobra rzecz :D
    Fajnie że dobrze się bawiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no no Mila wszechstronnie uzdolniona jest z tego co widzę. Ale nic dziwnego, skoro dziewczyny uczą się nawet języków obcych ^^
    rowery, czekoladki, małe mebelki i instrumenty:) też chcę taką wycieczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała wycieczka -zazdroszczę!

    A dziewczyny dostały wspaniały prezent - ta gitara jest genialna! Ja bym chyba nie wyszła bez pozostałych instrumentów! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. That guitar is absolutely perfect, from the case to the strings. I love all the little books!

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW
    Fajnie w tej Belgii.
    A gitarka cudna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że już jesteś, dziewczyny pewnie tęskniły i się nudziły. A gdzie dokładnie jest ten sklepik, w Louven? Bo jak tak, to mój luby niedaleko mieszka, bym go posłała na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten sklep z miniaturami to w Brugge, ale zauważyłam w Belgii sporo miniatur. Takie instrumenty były też w Brukseli nieopodal Grand Place w sklepie z pamiątkami, były tylko trochę droższe :)

      Usuń
    2. Szkoda, Brugia za daleko jak na "kochanie możesz skoczyć i zobaczyć" ;)

      Usuń
    3. No trochę tak :) Ale saksofonik w Brukseli warty zobaczenia. Sklep mieści się w uliczce odchodzącej od Grand Place, w kierunku kościoła św. Mikołaja.

      Usuń
  8. Witamy z powrotem :D Jak tam stan autokarowy przy wjeździe do Polski się zgadzał?

    Ale miałaś super wycieczkę, i te miniaturki cudo :D Gitara jest fenomenalna i tak precyzyjnie wykonana :)

    Pozdrowienia od dziewczyn :*

    P.S. Kenzi nadal odmawia ściągnięcia bluzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przywiozłam tyle, ile wywiozłam :D

      Cieszę się, ze Kenzi podoba się bluza, ale ma przecież też inne ubrania :D:D:D

      Usuń
  9. Gitara jest naprawdę świetna! Taka dokładnie odwzorowana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałaś ciekawy weekend ;-). Fotki są super.
    Gitara jest bombowa, a YT niezastąpiony !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Książeczki można okleić, co nie ;)
    Ale gitara jest cudowna, nie zdziwię się, jak dziewczyny niedługo jakiś girls band założą, gdy to Mila już całkiem się z YT grać na instrumencie nauczy ;] Normalnie widzę oczyma wyobraźni Nulę wydzierającą się do mikrofonu ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. To widzę że wyjazd udany, w amsterdamie też wszędzie było tyle rowerów . A dziewczyny i gitara jak zwykle świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z ju tjuba ^^. Świetne, czy to trumna? :o

    OdpowiedzUsuń
  14. Osz Ty, w Belgii byłaś na weekend! :D Chciałoby się, chciało! :)
    Superowe rzeczy, uwielbiam miniaturowe instrumenty!

    OdpowiedzUsuń
  15. ` No no uzdolnioną masz pannę ;) A ta gitara jest świetna !

    OdpowiedzUsuń
  16. wycieczka napewno udana,a gitara-superowa!dziewczyny teraz będą ci "brzdąkać" :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, wow, wow! Ta gitara jest prześwietna! Chciałabym w takim razie zobaczyć jak wyglądają te skrzypce, basówki i saksofony. ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Gitara jest po prostu cudna *-*
    Ta część z YT mnie rozłożyła na łopatki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Gitara REWELACYJNA !!!! Wy-mia-ta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Te książeczki też fajne.No i same zdjęcia :) Zazdraszczam wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ajaj ;3 Gitara na prawdę świetna! A ja zazdroszczę ;) Nigdy w życiu jeszcze nie byłam za granicą :C A mam 14 lat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dokładnie dwa razy tyle :D Wszystko przed Tobą :)

      Usuń
  21. Mmm.. chciałabym zobaczyć z bliska ten sklepik z pralinkami :D
    A gitara jest śliczna! Takie cudeńko w miniaturze!

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj! Skręciło mnie z zazdrości!! Nie dość ze cudna wycieczka to jeszcze takie prezenty....
    Zazdraszczam!! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Miniaturowe książeczki były tak po prostu w odpowiedniej skali do kupienia? :-)

    Fajna gitara z futerałem, moje lalki dostały ostatnio
    czerwonego Stratocastera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książeczki leżą sobie w informacji PE za free :) Jako ulotki - w językach państw członkowskich. Są tam jeszcze inne książki, broszury, plakaty, w rozmiarze dla ludzi oczywiście, wszystko do brania za darmo, w celach edukacyjnych.

      Usuń
  24. Książeczki czadowe i gitara też!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    zapraszam:
    http://swiat-pulipe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak Ci Elianko zazdrooooooszczę! :3

    OdpowiedzUsuń
  26. O jaaaaa a, gitara jest czadowa,nie mogę się napatrzeć :) a jakie malutkie książeczki,cuda!!!! zapewne sama też tęskniłaś za dziewczynkami :)

    OdpowiedzUsuń
  27. też na początku myślałam że to trumna o:

    OdpowiedzUsuń
  28. cudne zdjęcia :) Ta gitara jest jak prawdziwa , piekna :3 było jeszcze dla obu dziewczyn kupić ,żeby sie nie kłóciły o gitarę :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne prezenty dziewczynki dostały! A ja się cieszę, że już wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  30. O! Jak fajnie :))) Widzę że wyprawa udana - szczególnie dla panienek, mimo że zostały w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Belgia jest ładnym krajem byłam tam nie raz ale ja kwaterę główną w Lokerenie, potwierdzam słodycze są fenomenalne, a jeszcze frytki najlepsze w eu ^^ , oczywiście gratuluje tez zakupu pięknej gitary taka sama tylko o wiele większa stoi w moim pokoju ;P

    OdpowiedzUsuń
  32. Oooo! Pullipki, osttanio jak je widze, to mam szał w oczach, a glownei za sprawą Dal :) Dziekuje za mily komentarz, a co do gitarry, to pewnie ja bym wziela jakas basową ;) mam slabosc , hehe Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo przepraszam............ a Pan Maż też jakiś prezent dostał????? A mamusia i tatuś???????

    OdpowiedzUsuń
  34. Padłam jak zobaczyłam zdjęcia tej gitary!
    Boska, strasznie realistyczna i taka dokładna :D Zazdroszczę :D

    Cieszę się, że wyprawa udana:) To jak, Mila będzie pogrywać na gitarze? :D

    OdpowiedzUsuń
  35. piękna gitara, szczególnie ten futerał mnie zachwyca! i bluzeczka Dal, po prostu świetna!

    te belgijskie rowery blokujące 3/4 chodnika wyglądają zupełnie te w Osace. niby to ekologiczne, ale nieźle może działać na nerwy! ciekawe czy w Belgii jeżdżą po chodnikach tak jak to robią w Japonii!

    OdpowiedzUsuń
  36. o ja Cię kręcę jaka czadowa gitara! a te książeczki też niczego sobie :D tematyka może trochę nudna ale z wyglądu super!

    OdpowiedzUsuń
  37. Książeczka cudna ^^. Ale gitarka rządzi ;D. Ja dzięki YT wiem jak robić rzeczy z pudełek (My FroggyStuff) i jak pozować lalki ;3.

    OdpowiedzUsuń
  38. OMG *...* suuper gitara ! trzeba było kupić wszytkie instrumenty i je sprzedawać ! :D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania wszystkich! Bardzo by mi było miło, gdyby każdy się pod swoim komentarzem podpisał. Anonimowe komentarze, nawet te przemiłe, nie sprawiają tyle radości, bo nie wiadomo, do kogo się uśmiechać. Bardzo dziękuję!

Obserwatorzy