niedziela, 8 lipca 2012

Strefa wysokich temperatur

Jest gorąco. Nawet bardzo. Ale kurcze, lato jest! Czekaliśmy na to cały rok, wkrótce upały się skończą  i znowu będziemy narzekać, że leje. 

Tak więc - napoje chłodzące, lekka odzież, zimny prysznic i nie narzekać :D Dziewczynki dostały lekkie ubranka i podpijają mi shandy. Dajemy radę!








Pracuję teraz nad dwoma sporymi projektami lalkowymi, mama nadzieję, że już niedługo będę mogła Wam pokazać naprawdę fajne rzeczy :)

Buziaki!


PS. Wystawiłam Blajtkę na ebay :)

21 komentarzy:

  1. A u mnie deszcz i tylko deszcz, 17 stopni i lata ani śladu :) Shandy, hmm, chyba już wiem na co miałam ochotę ;D Ale dziewczynom bym zabroniła takiego podpijania i dała samej lemoniady, chyba, że i Ty pijesz piwo bezalkoholowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się właśnie staram nie narzekać na upały, no, bo w końcu halo, mamy lipiec i wakacje! Przecież taka pogoda powinna nam towarzyszyć cały ten okres czasu! Wystarczy jakieś zimne picie w dłoń, basen i przeżyjemy. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też upały :))) ale się mimo tego cieszę .... kocham zimę :D ale też lubię się kąpać w basenie w takie upały :D już się nie mogę doczekać co przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach...
    Jak ja bym chciała taką wielką szklankę!;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne mają te topiki :) Do kompletu im tylko basenu i palemki brakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem zdecydowanie ciepłolubna, więc się strasznie cieszę, że tak grzeje :D Nula jest świetna *-* Gapie się na nią cały czas ;3
    Jestem bardzo ciekawa tych lalkowych projektów ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. ` Idealny napój na ochłdę, a dziewczynom przeciez też gorąco :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż zechciało i się pić tego napoju :D
    świetne stroje na takie dni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny napój na takie upały.. Ubranka również świetne xd ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też dziś skwar i wcale nie narzekam, o ile mogę przycupnąć sobie gdzieś w cieniu i w spokoju przetrwać :D

    Ciekawią mnie te projekty, oj ciekawią! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też dzisiaj niemiłosierny skwar z nieba się leje :( Śliczne ubranka im uszyłaś. Na widok tej szklanki cieknie mi ślinka - chętnie bym się napiła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mama wczoraj mi pisala,ze jest milion stopni w cieniu a u mnie raptem 15 (dzisiaj rano kiedy poszlam pobiegac bylo ledwo 12).Prawde mowiac jakos ciezko mi zazdroscic,chyba juz bym takich temperatur nie przezyla:]

    OdpowiedzUsuń
  13. ha,ja na lato bez wątpienia nie czekam, nigdy! upał, opalenizna - okropne. ale zimny prysznic to dobry pomysł! też zazdroszczę dziewczynom napoju, wygląda na kwaskowy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam kciuki za projekty lalkowe i czekam aż je nam zaprezentujesz :)
    Pierwszy raz widzę określenie Shandy :) zdradzisz co to takiego? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello from Spain: I love your dolls as they pass heat and cool to drink. the clothes they are wearing is very summer. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  16. 2 spore projekty lalkowe bardzo mnie zaciekawiły :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Yum, a cold drink to beat the heat. That last photo is adorable and their clothes look nice and cool.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja chcę już zimęęęę :< Jest za gorąco,za gorąco na wszystko! Aż się nie chce z domu wychodzić...Śliczne ubranka :D Czekam na projekty lalkowe...co to może być?...:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie upalnie.... Ale widzę, że Twoje dziewczyny super sobie radzą. Ciekawa jestem tych projektów ;-)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania wszystkich! Bardzo by mi było miło, gdyby każdy się pod swoim komentarzem podpisał. Anonimowe komentarze, nawet te przemiłe, nie sprawiają tyle radości, bo nie wiadomo, do kogo się uśmiechać. Bardzo dziękuję!

Obserwatorzy