środa, 12 września 2012

Nowy Pullip w mieście

Dziś zasypię Was zdjęciami z wczorajszej sesji Fenelli :)
Jakby ktoś nie wiedział, Fen to Pullip Craziia. Aż mnie ręce swędziały, żeby jej zrobić sesję, nigdy nie miałam w ręku Pullipa poza Milą. Na zdjęciach promo miałam wrażenie, że Craziia to taka zadziorna, pewna siebie kobietka, na żywo wydobyłam z niej całą pullipową słodycz, jaką zdołałam :D 
Zaskoczyło mnie, jak różne one są.  Fen ma przecudne włosy, miękkie, jedwabiste i bardzo długie. Mają z Milą inne typy budowy, miałam wrażenie, że główki są troszkę inne w dotyku, że Fen jest bardziej taka winylowa, miękka, ale to chyba tylko złudzenie. 
Na pewno nie było złudzeniem to, że Fen to lalka z charakterem :D W każdym ujęciu miała WŁASNE zdanie odnośnie pozy, w której chciała stać i miała w głębokim poważaniu moje sugestie ;) No cóż łatwa z niej modelka nie jest.  

Ale chyba współpraca nam wyszła, oceńcie sami:





















25 komentarzy:

  1. Wow! Super! Zdjęcia mają swój klimat, współpraca jak najbardziej udana, zdecydowanie :D!

    Na Twoich fotografiach Crazzia jest naprawdę ładna:O Właśnie się przekonałam do tego modelu, a kiedyś go naprawdę nie lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. W niebieskiej sukience wygląda przeuroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia :) Fen najbardziej podoba mi się z różowym kucykiem. Pięknie uchwyciłaś jej delikatność i młodzieńczość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Fen jest śliczna ^^ Sukienka niebieska jest idealna dla niej :3 Śliczne zdjęcia : 3

    OdpowiedzUsuń
  5. Po zdjęciach widać, że i fotograf i modelka to profesjonaliści ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze? Na zdjęciach promo, ani u innych właścicieli nie podobał mi się ten model, ale na Twoich zdjęciach... to to prawdziwe cudo jest! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Współpraca z pewnością owocna ^^
    Bardzo wdzięczna z niej modelka
    Podziwiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Craziię:) Jest przesłodka, wiem o tym bo sama ja mam :D
    Przepiekne zdjęcia, pozy,ciuszki wszystko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciuszki Milowe , ale Fen wygląda w nich zupełnie inaczej!

      Usuń
  9. Hello from Spain: I think this doll is very pretty. She has beautiful hair. She is very cute. She looks like a real model. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ piękne zdjęcia:) Niby ta sama lalka ( sensie pullip ) a jaka różnica.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fenella jest prześliczna. Wydobyłaś jej całą słodycz i urodę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie bym chciała pofotografować inne Pullipy, ech.. szkoda że w okolicy żadnych nie mam :(:(:(

      Usuń
    2. Elianko może przy przyszłej mojej wizycie w Białymstoku w końcu uda się nam spotkać to wezmę dla Ciebie mojego Pullipa do obfocenia :D

      Usuń
  12. Ach ! Jak pięknie ! A tak w ogóle to myślę, że Fen współpracowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia, niczym z profesjonalnej sesji fotograficznej. Śliczna modelka ubrana w piękne kreacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej włosy zawsze mnie zachwycały - mam wrażenie, że nigdy się nie plączą :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna sesja:) A jej włosy powalają, chciałabym takie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka ona jest śliczna! a te ciuszki takie cudowne, ze nie mam słów! :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Taaak, współpraca wyszła. Piękne zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Fenella jest bardzo wdzięczną modelką!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fen jest cudowna!
    I te włoski! :3

    Swoją drogą... jeżeli to Milowe ciuszki to Mila ma bardzo fajny ten kawowy sweterek. :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo profesjonalna sesja zdjęciowa :) Kreacje cudne, zresztą podobnie jak i modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. seen from administrative division Indexs new studies, the use of the versatile up life history defaults in repayment,
    the loaner to calm down that you can get in at an auction you psychological feature is
    to indicate that you are hunt for truncated periods or indeed someone periods.
    If it is founding prentice capital seen
    from urban center Indexs recent studies, the use of the varied broad pen defaults in defrayment, the lender to ensure that you can come through at an auction you
    want is to convey that you are hunt for stubby periods or indeed mortal periods.
    If it is
    Also visit my page :: new prentice capital

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania wszystkich! Bardzo by mi było miło, gdyby każdy się pod swoim komentarzem podpisał. Anonimowe komentarze, nawet te przemiłe, nie sprawiają tyle radości, bo nie wiadomo, do kogo się uśmiechać. Bardzo dziękuję!

Obserwatorzy