czwartek, 6 września 2012

Jagoda zdobywa szczyty

 Siemacie!
Dziś w Zakopanem leje jak z cebra, o łażeniu po górach nie ma mowy - nawet ich nie widać. Jesteśmy rozsądne dzióbki i nie wyłazimy , kiedy jest niebezpiecznie.

We wtorek wstrząsnęła nami wiadomość o śmierci prof. Szaniawskiego - naukowca, który zginął  na szlaku... Siedzieliśmy na giewoncie , kiedy słyszeliśmy helikopter TOPR-u.
We wtorek warunki w górach były naprawdę trudne, był moment, kiedy na Giewoncie było tak:

Na szczęście tylko przez chwilę. Ale właśnie wtedy usłyszeliśmy helikopter...

Przeważnie było tak - widok szczytów nad chmurami - bezcenny.

Jagoda była cały czas w moim plecaku, ale na Giewoncie był zbyt duży tłum, zresztą nie było warunków. Za to wczoraj - zdobyła Nosal i Wielki Kopieniec :) Aha - zaraz pewnie dostanę ochrzan bo niunia jest brudna i potargana, ale każdy kto był w górach wie, że tak po prostu jest :D Ja wcale nie byłam czystsza lol.





Z moim butem :)









Buzioooleee!
Jutro ma być piękna pogoda i znowu zmierzymy się z wysokimi górami.
Czy ja pisałam Wam już jak bardzo kocham góry..?

25 komentarzy:

  1. Cudne zdjęcia. Widać że Jagoda to odważna dziołcha, bo tak po górach jak kozica skacze ;) Trzymam kciuki aby Wam jutro słoneczko świeciło :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci zazdroszczę! Też kocham góry, polskie najbardziej. Jagoda wygląda cudownie - jak rasowy zdobywca szczytów ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja Ci zazdroszczę ;-). Uwielbiam góry i to najbardziej latem, a w tym roku niestety nie miałam możliwości tam pojechać. Zdjęcia śliczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Komu dobrze :D
    Ja raz tylko przejeżdżałam przez góry i widziałam jak chmura "wspina" się po zboczu... Cudowny widok...
    Śliczne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wam dobrze :)
    Trzymajcie się tam i chłońcie widoki a potem podzielcie się choćby odrobinką wrażeń :)
    Jagoda mała eksplorerka! A tam potargana. Brudna Jagódka, to szczęśliwa Jagódka. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudne widoki:)))) ja też uwielbiam góry, nawet bardziej niż morze i grzanie się na plaży. Pozdrowionka dla Panienek i dla Ciebie:) miłego wypadu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne widoki! Kocham góry, a na ich wspomnienie, aż mi się ciepło na serduchu robi. To rześkie, chłodne powietrze. Jak ja bym chciała tam znowu pojechać.
    Jagoda na zdjęciach pięknie wygląda i nie wiem, co bardziej podziwiać ją, czy widoki.;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjecia :) normalnie pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ piękne plenery :) Marzę, by kiedyś postawić tam swoją stopę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są takie miejsca ,e trzeba stawiać nie tylko stopy ale i dłonie i yyy koniec pleców :D

      Usuń
  10. Jak mi się marzy Dal mały :) Na takie maleństwa z chęcią się szydełkuje bo mniej roboty ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szydełkowa sukieneczka to jakieś 20 min roboty :)

      Usuń
  11. ` Świetne zdjęcia! Klimat jest cudowny. Zazdroszczę jej takiej wycieczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jagódka jest strasznie odważna ^^ dziewczyna szczyty zdobywa i wygląda na zdjęciach fajnie, no tylko pozazdrościc

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello from Spain: I really like these pictures in the mountains. You and your dolls are very brave .. We keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  14. Mała ma nawet plecak! Pewnie z wyposażeniem :)
    Bardzo mi się podoba przedostatnie zdjęcie.
    Uważajcie tam na siebie! I ładnie odpoczywajcie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie maleństwo i nie boi się łażenia po górach!

    A góry są wspaniałe.!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcie z Jagodą przy Twoim bucie to po prostu świetne. A góry jak zwykle przepiękne :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia Jagody są świetne! :)
    Też miałam jechać w góry, ale niestety nie wyszło...

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne zdjęcia!Ty zapewne tak kochasz Góry jak ja kocham Morze!

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że Waszych szczęśliwych mordek nie widać........ ale zdjęcia radość oddają jak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie piękne zdjęcia, wow :D Tez chcę w góry :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oh, tak wiem coś o zdobywaniu gór razem z lalką. :D
    Podziwiam za odwagę, przy takiej pogodzie... :/

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania wszystkich! Bardzo by mi było miło, gdyby każdy się pod swoim komentarzem podpisał. Anonimowe komentarze, nawet te przemiłe, nie sprawiają tyle radości, bo nie wiadomo, do kogo się uśmiechać. Bardzo dziękuję!

Obserwatorzy