sobota, 5 stycznia 2013

Prehistoria

Szczęśliwego Nowego Roku Wszystkim!
Dziewczynki, pokażcie naszym Czytelnikom, co dostałyście na Gwiazdkę!

Nula: GWIAZDKĘ? Chyba żartujesz.. kiedy to było? Totalna prehistoria.
Elianka: Ty niewdzięczny gnomie! Wiesz, że pracowałam całe święta żeby mieć pieniądze na wasze prezenty. Nie było kiedy zrobić zdjęć...


Jagodzianka: Jak to pieniądze... To prezenty nie są od Mikołaja...?
Elianka: Yyyyyy kotku, oczywiście, że są .. tylko Mikołajowi trzeba zapłacić koszty paliwa, musimy odliczyć koszty uzyskania przychodu, Mikołaj musi płacić VAT i podatek od darowizny.. takie czasy

Elianka: Zresztą, jesteśmy w Białymstoku. Mamy jeszcze jedną wigilię, jutro.
Mila: To ja pokażę pierwsza!  MAM ROLKI!!! 

Już sie nie mogę doczekać lata, żeby się nauczyć jeździć. Nula ma wrotki i deskorolkę a ja miałam tylko rower. Te raz będziemy śmigać, że hej!

Nula: Ja mam lalkę. Zarąbistą. Ma na imię Ziuta. 

Mila, możesz wziąć moją starą lalkę, Ziuta jest fajniejsza!

Elianka: A ty Jagódko co dostałaś?
Jagodzia : ZIEZIÓRKĘ!
E: Chyba wiewiórkę?
J: Przecież mówię, że zieziórkę!



PS. To prawda, że pracowałam całe święta, ale nie tak dużo, żeby nie poświętować trochę.  Sporo czasu ukradł mi mój prezent świąteczny - Amazon Kindle <3 Tak wiec nadal jestem rozdarta - pracować, szyć czy czytać..?

36 komentarzy:

  1. Twoje Panny są jak zwykle ślicznie ubrane, a ja jak zwykle jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich umiejętności :)
    Ziuta rządzi, aż muszę spytać, gdzie ją znalazłaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziuta to mini lalaoopsy z kolekcji Tales, mała Królewna Śnieżka :) laleczki są w białostockiej sieci delikatesów spożywczych o.O i to w cenie mniejszej niż w Tesco :D

      Usuń
  2. Piękne rzeczy podostawały! :)
    Bardzo podobają mi się rolki i lalka Nuli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba Nula to moja ulubienica u Ciebie ! Jest genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle fajnie opowiedziane :). Wszystkie prezenty super, ale zgadzam się z poprzedniczką Ziuta wymiata!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję !
    Dodam jeszcze, że zieziórka była gadżetem do Ziuty. Jest jeszcze krasnal, lusterko i jabłko na patyku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "ylko Mikołajowi trzeba zapłacić koszty paliwa, musimy odliczyć koszty uzyskania przychodu, Mikołaj musi płacić VAT i podatek od darowizny.. takie czasy" padlam normalnie :D!
    super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ło ! Mogę zapytać skąd wytrzasnęłaś rolki ? Poluję na lalaloopsy i nie mogę ich znaleźć >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rolki kupiłam w sklepie z zabawkami, to takie na palce :) są w sprzedaży takie rowerki i deskorolki a mi za 5 zł udało się upolować rolki właśnie :)

      Usuń
  8. Cudowne prezenty panny dostały :)
    Ciuszki śliczne jak zwykle :)

    Ps. Nie wiem czy już pisałam ale mam rodzinę koło Białegostoku :D

    Ściskam ciepło Ciebie i Twoje dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tak pisałaś :) W Hajnówce prawda? Tylko to nie jest takie znowu obok, bo 80 km :D

      Usuń
  9. Prezenty rewelacyjne ;-) Rolki po prostu boskie, a Ziuta... ach.. też taka chce...

    OdpowiedzUsuń
  10. Zieiórka, powiadasz :D
    Cudne prezenty pannice podostawały :D

    OdpowiedzUsuń
  11. haha, świetn prezenty ! uwielbima Nule :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Och i Ach po prostu! Prezenty cudne! A ubranka dziewczyn jeszcze lepsze!

    OdpowiedzUsuń
  13. Po prostu loff,loff ! Cała trójka ma świetne ciuszki, tylko pozazdrościć ! Moja Honey dostała identyczną lalaloopsy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham twoją rodzinkę :D Jest ,,zarąbiasta'' :D
    Jagódka jest przesłodka ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne prezenty :3 ostatnio dorwałam podobne rolki u chińczyka :) a lalaloopsa też kupiłam mojej Victorice, tylke, że ja kupowałam w moim rodzimym smyku w którym nie było za dużego wyboru ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Ziezióra jest THE BEST! :D
    Wszystkie prezenty super. Widać jak się Pani troszczy o
    maleństwa. <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe prezenty dostały. Heh, zieziórka. Jagódka jest taka słodka. ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Ziuta xD Zaliczyłaś wpadkę z tym Mikołajem, oby Jagódka nie miała wątpliwości co do Twoich wyjaśnień... ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ziuta mnie rozwaliła. Nie wiem czemu. XDD I wpadka z Mikołajem. Jestem zacofana, nie wiedziałam, że nawet VAT musi płacić. I ziezióra. Ziezióra rządzi.

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodkości!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. ależ dziewczyny szczęściary!Nie ma co,wkońcu obdarował je Mikołaj Elianka,ekheeemm :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ziuta wymiata. :D
    Elianko, a mogłabyś podać nazwę tej sieci delikatesów i cenę za jaką kupiłaś laleczkę? Niedługo wybieram się do Białegostoku i rozglądałam się za lalaloopsiakiem dla Jelly. U siebie mogę kupić właśnie w Tesco tylko ale żadna mi do niej nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PSS Społem :) Każda dzielnica ma swój, są duże, wiec na pewno znajdziesz. Byłam w dwóch i w każdym laleczki były.

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo. :D Chyba nawet widziałam jeden po drodze, trzeba będzie zajrzeć. :)

      Usuń
  23. Rolki są genialne!!!!!
    Anulencja wymiata,Madison przybija jej w tym momencie wieeelgachną piatkę:] Chciałabym je bardzo zobaczyć razem na jednej focie,to byłoby meeeega foto!<3

    OdpowiedzUsuń
  24. Zumi kupiłam identyczną laleczkę ;3
    Tylko , że był to trochę spóźniony prezent , bo kupowałam ją dzień przed sylwestrem.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ u dziewczyn obfity Mikołaj:)I to mimo tych wszystkich watów, ceł, kosztów paliwa itd.;;)
    Mnie też jutro czeka druga wigilia, więc Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hello from Spain: these dolls are adorable. I like presents. Also the photos are beautiful. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna historyjka i nieźle wybrnęłaś z tym mikołajem :)
    Zaglądam do Ciebie od dawna zanim jeszcze założyłam blog i nadal będę bo fajnie tu u Ciebie :)
    Dzięki za odwiedziny u mnie i miły komentarz, zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Trzeba zapłacić koszty paliwa, VAT... Poległam, hihi :D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania wszystkich! Bardzo by mi było miło, gdyby każdy się pod swoim komentarzem podpisał. Anonimowe komentarze, nawet te przemiłe, nie sprawiają tyle radości, bo nie wiadomo, do kogo się uśmiechać. Bardzo dziękuję!

Obserwatorzy